Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیای امروزی با حضور فناوری و گسترده‌تر شدن ابزارها و دسترسی راحتر به آن‌ها، به شدت رقابتی شده است. رقابت سازمان‌ها هم ازین قاعده مستنثنی نیست که باید برای ماندن در این عرصه توانایی‌های لازم را کسب کرده و تحول را به وجود آورد. یکی ازمنابع مهم برای ایجاد تحول و بقای سازمان و رسیدن به هدف‌ها و رسالت‌های موردنظرش، عامل تجهیز نیروی انسانی با آموزه‌های کاربردی مدیریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عصر حاضر، هر سازمان و یا کسب و کاری برای بقا و رسیدن به اهداف خود نیاز دارد که انواع چالش‌های پیش رو را بشناسد و در جهت رفع آن قدم بردارد.

در صنعت آموزش برای پاسخ به چنین چالش هایی، دوره‌های کاربردی (MBA و DBA) یکساله در سطح دنیا طراحی و توسعه یافته اند.

در همین راستا، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بعنوان مهم‌ترین و معتبرترین مرکز آموزش مدیریت کشور اقدام به برگزاری دوره‌های کاربردی و مهارتی ( MBA و DBA ) یکساله نموده است.

مهمترین هدف دوره‌های آموزش کاربردی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، بکارگیری اساتید مجربی است که علاوه بر سوابق علمی مشخص، سوابق اجرایی و مشاوره‌ای دارند. این دوره‌ها با هدف آماده سازی هرچه بیشتر مدیران و کارکنان سازمان‌های مختلف دولتی و خصوصی طراحی شده و تلاشی است برای تجهیز این افراد با انواع ابزارهایی مدیریتی که یک فرد بدان نیاز دارد.

شایان ذکر است که به دانشپذیران در پایان این دوره ها، گواهینامه‌ای معتبر از دانشکده مدیریت اعطا می‌گردد. علاقه مندان می‌توانند جهت تعیین وقت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به سایت fmut.ir مراجعه نموده و یا با تلفن‌های ۸۸۳۳۹۶۵۷ الی ۵۹ تماس حاصل فرمایند.

۲۱۲۱

کد خبر 1407484

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دانشکده مدیریت دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌‌پارکینگ ناایمن پارک ارم جمع‌آوری شد

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برچیده شدن کامل پارکینگ احداث شده پارک ارم بر روی سیل‌برگردان غرب تهران (میان رود) و رفع یکی از نقاط گلوگاهی و خطرآفرین سیلابی شهر تهران خبر داد.   به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  علی نصیری اظهار داشت:  پارکینگی که به صورت غیر مجاز بر روی کانال سیل بگردان غرب (میان رود) در محدوده این پارک احداث شده بود و به عنوان یکی از موانع و گلوگاه های سیلابی غرب تهران بمشار می رفت، با  پیگیری‌های مستمر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه 5  و با همکاری خوب مجموعه پارک ارم و نهادهای مربوطه به طور کامل برچیده شد.   وی افزود:  با بازگشایی این مسیر، خطر سیلاب‌زدگی و خسارات احتمالی برای خط متروی تهران-کرج، بزرگراه شهید فهمیده و مجموعه ارم به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. از این رو پارکینگ احداث شده که برای کارمندان مجموعه در نظر گرفته شده بود تخریب و دال های بتنی سقف کانال برداشت شد و همچنین به منظور حفظ ایمنی اقداماتی از جمله اجرای جان پناه در اطراف کانال انجام شده است.    رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عنوان کرد: کانال سیل برگردان غرب یکی از کانال‌های اصلی و حیاتی شهر تهران برای کاهش خطر سیلاب است که آب‌های سیلاب و رواناب رودخانه‌های درکه، فرحزاد و باکری (وسک) را جمع‌آوری کرده و در نهایت در نزدیکی پارک ارم به رودخانه منتقل می‌کند.   وی ادامه داد: پیش از این سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مکررا برای برچیدن پارکینگ احداث شده پارک ارم بر روی سیل‌برگردان غرب تهران اعلام هشدار و مهلت اقدام مناسب تعیین کرده بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • ‌‌پارکینگ ناایمن پارک ارم جمع‌آوری شد
  • اسکان ۱۷ هزار مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان پایتخت
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری ، از امروز
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • کاخ سلیمانیه ترکیبی از هنر و معماری ادوار گذشته
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳