Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم ۹۲۸ هزار تومان، قیمت دلار ۲۱هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۹میلیون و ۹۵۰هزار تومان است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای 18عیار 928 هزار و 400 تومان، قیمت دلار 21 هزار و 750 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 9 میلیون و 950 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 9 میلیون و 150 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5 میلیون تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 2میلیون و 950 هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و 540 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای 18عیار هم 928 هزار و 400 تومان، هر گرم طلای 24عیار یک‌میلیون و 239 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 22 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1779 دلار معامله می‌شود.

افزایش قیمت ارز در بازار داخلی و افزایش قیمت جهانی طلا از جمله دلایل رکوردشکنی‌های این روزهای طلا و سکه در بازار است؛ قیمت سکه در روزهای اخیر رکوردهای بالایی را به ثبت رسانده است اما با وجود افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تقاضای اضافی وارد این بازار نشده است و فعالان این بخش می‌گویند که قیمت‌ها متأثر از افزایش شدید قیمت دلار، رشد کرده‌اند.

قیمت دلار و سکه در بازار آزاد

 افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛  بر همین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار 21 هزار و 750 تومان، یورو 24 هزار و 300 تومان و درهم امارات 6 هزار و 10 تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش  200تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 21 هزار و 650 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 21 هزار و 500 تومان خریداری می‌کنند،

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با کاهش 50 تومانی نسبت به روز کاری قبل 24 هزار و 150 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 24 هزار تومان است.

انتهای پیام/4141

منبع: آنا

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه قیمت دلار قیمت ارز بازار آزاد افزایش قیمت هزار تومان بهار آزادی قیمت دلار قیمت سکه صرافی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت افغانی به تومان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت افغانی افغانستان در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است. بطوری که افغانی افغانستان که در بازار آزاد دیروز به ۹۰۲ تومان رسیده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۱ تومانی (۰.۱۱ درصد) به ۹۰۳ تومان رسید.

بالاترین قیمت افغانی افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته ۹۰۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۹۰۳ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی افغانی افغانستان نسبت به هفته گذشته ۲.۰۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد افغانی افغانستان در شش ماه گذشته حدود ۳۰.۸۷ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۷,۲۱۷ افغانی افغانستان.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۱,۱۰۷ افغانی افغانستان.

 

tags # قیمت افغانی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به تومان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا