Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ابوالفضل عمویی» درباره جلسه صبح سه شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به خبرنگار سیاسی ایرنا، گفت: در این جلسه با توجه به مباحث مهم مرتبط با کمیسیون، پس از گفت وگوی اعضا، تشکیل ۶ کمیته در ذیل کمیسیون تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: بعد از تصویب عناوین کمیته‌ها، برای روسای این کمیته‌ها هم رای‌گیری شد و به ترتیب علی آقازاده دافساری نماینده مردم رشت به عنوان رییس کمیته دفاع، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز به عنوان رییس کمیته امنیت، عباس گلرو نماینده مردم سمنان به عنوان رییس کمیته روابط خارجی، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام به عنوان رییس کمیته هسته‌ای، زهره الهیان رییس کمیته حقوق بشر و روح‌الله حضرت‌پور به عنوان رییس کمیته مرز انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمویی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه برای انتخاب نماینده کمیسیون امنیت ملی در کمیسیون اصل ۹۰ هم رای‌گیری شد که ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان به عنوان نماینده کمیسیون امنیت ملی در کمیسیون اصل ۹۰ و حسین نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین هم به عنوان نماینده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی تعیین شدند.

وی تصریح کرد: سیداحمد آوایی نماینده مردم دزفول به عنوان عضو کمیسیون ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و تمرکززدایی از تهران مستقر در وزارت کشور و جلیل رحیمی جهان‌آبادی به عنوان نماینده کمیسیون امنیت ملی در هیات امنای موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: همچنبن محمود احمدی‌بیغش به عنوان نماینده کمیسیون امنیت ملی در دبیرخانه کنفرانس دائمی حمایت از انتفاضه فلسطین برگزیده و عباس‌زاده مشکینی نیز به عنوان نماینده کمیسیون امنیت ملی و سیاسی خارجی در کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین تعیین شد.

عمویی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز عصر هم جلسه دارد و در این جلسه میزبان وزیر اطلاعات و نمایندگان سایر دستگاه‌های امنیتی هستیم.

وی افزود: پیرو جلسه قبلی خود با حضور علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی (اینجا بخوانید)، به موضوع حادثه‌ای که در نیروگاه نطنز شاهد آن بودیم این موضوع را از زاویه امنیتی هم مورد توجه قرار داده و به آن می‌پردازیم.

برچسب‌ها سازمان انرژی اتمی ایران وزارت کشور علی اکبر صالحی نطنز دشتستان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سید محمود علوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان انرژی اتمی ایران وزارت کشور علی اکبر صالحی نطنز دشتستان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سید محمود علوی سازمان انرژی اتمی ایران وزارت کشور علی اکبر صالحی نطنز دشتستان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سید محمود علوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان نماینده کمیسیون امنیت ملی نماینده کمیسیون امنیت ملی عنوان رییس کمیته نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز به ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت می پردازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد که موارد کاری آن به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به لایحه تجارت (ایرادات شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درباره طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی

ادامه بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درباره اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز

گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

کد خبر 745016

دیگر خبرها

  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • هشدار گروسی درباره بروز یک حادثه هسته‌ای در نیروگاه زاپروژیا
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • بررسی ۳۷ پرونده در جلسه کمیسیون موافقت اصولی استان تهران
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس