Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بیانیه که روز سه‌شنبه در اختیار ایرنا زنجان قرار گرفت آمده است: گسترش مجدد و بی رویه بیماری کووید۱۹ در شهرهای مختلف استان در حالی شمار بالای مبتلایان را در پی داشته است که به نظر می رسد با توجه به تداوم وضع موجود باید منتظر شکل گیری موج دوم این بیماری با شیب تندتری در استان باشیم.
کم اهمیت انگاشتن و بی توجهی به پیامدها و تبعات منفی گسترش ویروس کرونا در استان، سلامت شهروندان را هدف قرار داده و استان را در وضعیت هشدار قرار داده و استان از حیث ابتلای شهروندانش به کرونا به وضعیت قرمز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از یک دوره اعمال تصمیمات استانی و محدودیت ها در شهرهای استان به خصوص شهرهای قرمز و حصول دستاوردهای قابل توجه، متاسفانه یک بار دیگر به دلیل ساده انگاشتن این همه گیری ویروسی و عادی شدن شرایط و عدم تداوم این محدودیت‌های ضروری در استان توسط مسئولان و متولیان این امر درستاد کرونای استان که حاصل یک رویکرد در سطح ستاد ملی کرونا بود، مجددا با گسترش بی رویه بیماری کووید ۱۹ در شهرهای مختلف استان مواجه هستیم.

خانه احزاب استان با تاکید بر ضرورت چاره اندیشی برای وضعیت موجود در اسرع وقت، از متولیان امر در ستاد کرونای استان به ویژه استاندار وفرمانداران محترم خواستار تداوم محدودیت ها در یک تصمیم گیری استانی بوده و انتظار می رود همچون موج اول بیماری، که با همکاری مردم و تصمیمات منطقی و خوب اتخاذ شده  اعضای ستاد کرونای استان مهارشد، این بار با اعمال محدودیت های شدید ضمن جلوگیری از برگزاری مراسمات رسمی عزا و عروسی و اجتماعات غیر ضرور مردم در خیابان‌ها و بازارهای محلی بدون هیچ مسامحه‌ای، بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب در همه صنوف، سازمان ها و ادارات و بانک‌ها و مراکز آموزشی و دانشگاهی، نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها؛ الزام به استفاده از ماسک و رعایت آن ها به صورت جدی تاکید نمایند.

در همین راستا از مردم شرافتمند و فهیم استان نیز انتظار داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اصل فاصله گذاری اجتماعی، زمینه مهار بیماری و کنترل آن با اتخاذ تدابیر ویژه ستادکرونای استان فراهم کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا زنجان خانه احزاب ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا زنجان خانه احزاب ایران ویروس کرونا زنجان خانه احزاب ایران محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب

دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از امکان واگذاری انشعاب فاضلاب تا تابستان در شهر قاین خبر داد و گفت: با استقرار پکیج تصفیه فاضلاب، این امکان تا تکمیل دوره ساخت تصفیه خانه فاضلاب فراهم می شود.

او افزود: تا پایان سال بر اساس پیش بینی صورت گرفته شبکه جمع آوری فاضلاب قاین ۸۰ درصد و احداث تصفیه خانه این شهر نیز از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار خواهد شد.

دوستی با بیان این که در چهار شهر استان در حال حاضر شبکه جمع آوری فاضلاب در دست اجرا داریم، عنوان کرد: اکنون در شهرهای بیرجند، قاین، سربیشه و فردوس شبکه جمع آوری فاضلاب در حال اجرا است که تنها در مرکز استان شبکه در حال بهره برداری است.

بیشتر بخوانید

نصب ۵۸۰ انشعاب فاضلاب در بیرجند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به این که به دنبال ارتقای شاخص‌های های برخورداری از شبکه های جمع آوری فاضلاب در سطح استان تا متوسط کشوری هستیم، تصریح کرد: در این زمینه عقب ماندگی هایی در استان وجود دارد. 

او ادامه داد: در شهر فردوس ضمن تسریع در اجرای شبکه سعی بر انتخاب پیمانکار و اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهر فردوس است که در این زمینه به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

دوستی از راه اندازی فاز مایع تصفیه خانه فاضلاب سربیشه تا انتهای سال خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال امکان واگذاری انشعاب در این شهر نیز فراهم شود.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی حجابی و بدپوششی
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب