Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- قیمت انواع نان در استان گیلان از روز گذشته به‌طور ناگهانی افزایش یافت و این در حالی است که هیچکدام از مسئولان صمت استان در اینباره به خبرنگار تسنیم پاسخگو نیستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، قیمت انواع نان در استان گیلان از روز گذشته و بدون اطلاع‌رسانی قبلی افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد تنظیم بازار روز گذشته قیمت انواع نان در استان گیلان را با قیمتی جدید مصوب کرد و این در حالی است که در این‌باره هیچگونه اطلاع‌رسانی به مردم و رسانه‌ها نشده بود.

گفتنی است که نانوایی‌داران در استان گیلان همواره از عدم هماهنگی بین هزینه تأمین نان و قیمت نان عرضه شده به مشتری گله‌مند بوده و انتقاد دارند.

درخواست نانوایان برای افزایش 40 درصدی قیمت ناندولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد/ واردات 2میلیون تن گندم طی امسالگزارش| افزایش قیمت نان در کردستان / مردم از تصمیم مدیران شوکه شدند

با وجود تلاش‌ و پیگیری‌های مستمر خبرنگار تسنیم، هیچکدام از مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان حاضر به مصاحبه و پاسخگویی درباره علت افزایش ناگهانی قیمت نان در استان نشدند.

در جدول زیر قیمت جدید انواع نان در استان گیلان آمده است:

انتهای پیام/613/ش

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... گلایه‌ها و پاسخ مسئولان خراسان جنوبی از افزایش قیمت نان؛ باز هم کیفیت نان سوخت افزایش خودسرانه قیمت نان مازندران در سایه عدم نظارت مسئولان سازمان صمت قیمت نان در خراسان شمالی افزایش یافت + جدول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند