Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و به منظور حمایت از سلامتی کارکنان، تست رایگان کرونا را برای تمام نیروهای تحت پوشش انجام دادند.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، همچنین به منظور حفظ سلامت کارکنان، همه روزه علاوه بر توزیع رایگان ماسک بین شاغلان بخش های مختلف، مواد ضدعفونی دست ها نیز در تمام طبقات گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از سوی دیگر، ضدعفونی کردن سطوح در تمام طبقات ساختمان های گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری به صورت مرتب انجام می شود.
از دیگر اقدامات گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در زمینه مقابله با ویروس کرونا، تست کارکنان و ارباب رجوع توسط دستگاه تب سنج همراه با توزیع رایگان ماسک در هنگام ورود به ساختمان ها است که از اسفندماه سال گذشته تاکنون در حال انجام است.
در شعب بانک گردشگری در سراسر کشور نیز مشتریان بانک ها هنگام ورود به شعبه با دستگاه تب سنج، تست می شوند و مواد ضدعفونی دست نیز در اختیار آنان قرار می گیرد.
همچنین پزشک معتمد گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری به صورت مستمر همه امور پزشکی مرتبط با ویروس کرونا و سلامت کارکنان را به طور مرتب رصد می کند.
این گزارش حاکیست: گروه مالی گردشگری از ابتدای اسفندماه 98 همزمان با شیوع ویروس کرونا تاکنون همواره رعایت تمام پروتکل های بهداشتی را در شرکت های تابعه و همچنین بانک گردشگری در سراسر کشور به اجرا گذاشته است.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری بانک گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سازمان ملل شد

سخنگوی وزارت بازسازی و توسعه روستایی حکومت طالبان اعلام کرد: ۷ هزار پروژه نیمه‌‌کاره‌ بانک جهانی در افغانستان در معرض تخریب‌شدن قرار دارد.

وی افزود: در مورد این پروژه‌ها با بانک جهانی گفتگو شده اما تاکنون نتیجه‌ای در پی نداشته است.

مسئولان این وزارت از بانک جهانی می‌خواهند که کار این پروژه‌ها را دوباره آغاز کند.

پیش از این نیز معاونت اقتصادی ریاست الوزرای طالبان از جامعه جهانی خواستار آزاد سازی سرمایه منجمدشده مردم افغانستان شد تا در عرصه اقتصادی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در افغانستان به وجود بیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سازمان ملل شد
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • تظلم خواهی کارکنان ادغامی بانک سپه
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • هشدار صندوق بین‌المللی پول در مورد شکنندگی مالی
  • شرکت پرتغالی: گروه کارکنان کشتی توقیف‌شده در امن و امان هستند
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا