Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری گفت: از ظرفیت صدور مجوزهای صیادی برای توسعه همه جانبه جزیره هرمز و رونق کار و کسب در این جزیره نهایت بهره برده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « ایرج حیدری » در آئین اعطای مجوزهای صیادی به مردم هرمز با حضور فرماندار بندرعباس، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، امام جمعه هرمز، شورای اسلامی جزیره، هیات مدیره اتحادیه صیادان، و ده نفر از اهالی جزیره به نمایندگی از صیادان، عنوان کرد: مقام معظم رهبری عنایت و توجه ویژه ای به جزیره هرمز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: توجه ویژه ولی امر مسلمین به جزیره هرمز زمینه ساز توسعه همه جانبه این جزیره شده است و صدور مجوزهای صیادی برای اهالی هرمز از برکات این نگاه ویژه است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: نگاه مقام معظم رهبری به هرمز هم برای مسوولان و هم مردم تکلیف آور است و باید قدردان این توجه ویژه بود.

 

حیدری ادامه داد: استاندار هرمزگان از ابتدای فعالیت در هرمزگان نگاه ویژه ای برای توسعه و رشد این جزیره مهم داشته‌اند.

 

وی افزود: استاندار هرمزگان پیگیری ویژه‌ای را برای تحقق خواسته دیرینه مردم جزیره هرمز در زمینه صدور مجوز های صیادی برای ایجاد فضای کار و بهبود وضعیت معیشتی مردم جزیره  در دستور کار قرار داد که سرانجام به ثمر نشست.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تاکید کرد: از ظرفیت صدور مجوزهای صیادی برای توسعه همه جانبه هرمز و رونق کار و کسب در این جزیره نهایت بهره برده شود.

 

حیدری با بیان اینکه ساخت قایق‌های صیادی برای عملیاتی شدن مجوزهای صید از سوی صیادان با جدیت دنبال شود، ابراز داشت: مجوزهای صادر شده مختص افراد است که مجوزها برای آنها صادر شده و قابل فروش و انتقال نیست.

 

وی اضافه کرد: خلیج فارس به واسطه موقعیت ویژه آن شاهراه حیاتی جهان است و از ذخایر ارزشمندی برخوردار است که استفاده از آنها می‌تواند به رشد و رونق جزایر کمک فراوانی کند.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجوز صیادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان جزیره هرمز مجوزهای صیادی جزیره هرمز برای توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه ورزش جزیره خارگ ارتقا یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده ظهر یک شنبه در نشست با مدیران ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار داشت: ورزش به عنوان یک ارزش دارای وزن معنوی و معنایی بالایی است و یکی از ارکان ایجاد نشاط در جامعه است که همواره در کار، زندگی و نقش آفرینی مردم تأثیرگذار است. جزیره خارگ نیز از گذشته در ورزش دارای جایگاه ویژه و برتر در سطح کشور برخوردار بوده که این جایگاه در مرحله اول می‌بایست حفظ و در مراحل بعدی توسعه و ارتقا یابد. یکی از ارکان والای اجتماعی در جامعه ورزش و تربیت بدنی است.

وی افزود: ورزش در جزیره خارگ در سال گذشته، سال خوبی را سپری کرد و شاهد ارتقای ورزش‌های همگانی و اعزام ورزشکاران خارگی بودیم.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: طرح‌های عمرانی جزیره شتاب گرفته اما هنوز جوابگوی توقع و مطالبات مردم نیست و باید تلاش و دوندگی زیادی صورت گیرد تا به استانداردهای لازم در حوزه ورزش دست پیدا کنیم.

دشتی زاده گفت: تجلیل از قهرمانان مورد توجه ویژه قرار گرفته و سال گذشته میزبانی‌های خوبی از اردوهای تیم ملی در خارگ صورت گرفت که برخی از آنها برای نخستین‌بار رخ داد.

رئیس شورای ورزش خارگ خاطر نشان کرد: بنده همواره اعلام نموده‌ام که ورزش یکی از اولویت‌های اصلی ما در مدیریت بخش ویژه خارگ است و همواره سعی خواهیم کرد با کمک خداوند و با برنامه ریزی هایی که انجام خواهیم داد برخی از مطالبات عمومی و نیازهای اهالی محترم ورزش را به منصه ظهور و بروز برسانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این نشست طی حکمی از طرف مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، سجاد محمودی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان استان خارگ منصوب شد.

کد خبر 6084336

دیگر خبرها

  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • پرهیز شناورها از تردددر تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد
  • جایگاه ورزش جزیره خارگ ارتقا یافت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان دوم اردیبهشت
  • ناپایداری وضع جوی در هرمزگان، ۲ اردیبهشت