Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی زاده به درخواست باشگاه نساجی مازندران واکنش نشان داد.

طرفداری - علی عیسی زاده، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان می گوید با همه سختی‌ها که وجود دارد مشکلی برای تمرین و برگزاری بازی در آبادان نداریم و از حق‌ میزبانی‌مان نمی‌گذریم.

به گزارش تسنیم، باشگاه نساجی مازندران امروز با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال به دلیل شرایط قرمز شهر آبادان خواستار تغییر محل دیدار این تیم مقابل صنعت نفت در تاریخ شنبه 21 تیرماه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی عیسی ‌زاده، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در واکنش به درخواست باشگاه نساجی گفت:

هیچ باشگاهی نمی‌تواند برای فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف کند. ما با چنین درخواستی مخالف هستیم و به هیچ وجه راضی به بازی خارج از خانه نیستیم.

وی ادامه داد:

مگر جان بازیکنان دیگر تیم‌ها بیشتر از بازیکنان ما اهمیت دارد؟ با پارس جنوبی در آبادان بازی کردیم و همه مسائل بهداشتی هم رعایت شد و خداراشکر برای هیچ کسی هم مشکلی پیش نیامد. بازیکنان پارس جنوبی سلامت از آبادان رفتند و برای بازی با استقلال هم هیچ مشکلی نداشتند. 

عیسی زاده عنوان کرد:

اکثر شهرهای بزرگ مثل تهران وضعیت خوبی ندارند و ما نمی‌توانیم بپذیریم که خارج از آبادان بازی کنیم. بازیکنان تیم ما در گرمای آبادان تمرین می‌کنند و ما با وجود همه شرایط سختی که وجود دارد مشکلی برای برای برگزاری بازی‌ها نداریم و از حق میزبانی‌مان هم نمی‌گذریم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عیسی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان

به گزارش ورزش سه، در دقایق پایانی دیدار ایران مقابل کویت وقتی داور خطا روی سالار آقاپور را پنالتی اعلام کرد، چند نفر از بازیکنان که در تمرینات بهترین عملکرد را از خود نشان داده بودند، شانس بالایی برای زدن ضربه و ثبت نام خود در لیست گلزنان جام ملت‌های تایلند 2024 داشتند اما کاپیتان اصغر حسن‌زاده توپ را در اختیار سعید احمدعباسی قرار داد تا شانس او را برای کسب عنوان آقای گل مسابقات بالا ببرد.

سعید احمدعباسی که روی نیمکت قرار داشت وارد زمین شد و با ضربه‌ای سهمگین گل چهارم ایران و گل ششم خود را در مسابقات به ثبت رساند و دوباره به نیمکت برگشت.

این حرکت حرفه‌ای اصغر حسن‌زاده که خود چهار بار به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شده مورد تحسین سرمربی قرار گرفت و او در رختکن از بازیکنان خواست به افتخار کاپیتان باتجربه تیم یک دقیقه دست بزنند.

دیگر خبرها

  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان