Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:33:52 GMT

پاسخ نهایی رئیس بارسلونا در مورد بازگشت نیمار

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۳۷۶۹

پاسخ نهایی رئیس بارسلونا در مورد بازگشت نیمار

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا تایید کرد که شانس بازگشت نیمار بسیار کاهش یافته است.

به گزارش "ورزش سه"، یک سال پیش، نیمار با هر دو باشگاه رئال و بارسا وارد مذاکره شد تا راهی برای خلاصی از دست پی اس جی پیدا کند. رئال دو هفته به اتمام نقل و انتقالات تابستانی از جذب او منصرف شد ولی بارسلونا تا آخرین روزها در تلاش بود تا ستاره برزیلی را بازگرداند ولی با توجه به رقم درخواستی بالای پی اس جی، به هدف خود نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بارسلونا خوشبین بود که با استناد به بندی از اساسنامه فیفا بتواند نیمار را با پرداخت 170 میلیون یورو در تابستان پیش رو به خدمت بگیرد اما شیوع کرونا همه معادلات را به هم زد.

 

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا در مصاحبه با راک 1 و در مورد احتمال بازگرداندن نیمار گفت:« احتمال رقم خوردن چنین انتقالی بسیار بعید است چرا که پس از شیوع کرونا همه باشگاه ها دچار مشکلات اقتصادی شده اند. از این پس بیشتر شاهد معاوضه بازیکن خواهیم بود تا پرداخت رقم های کلان برای جذب یک بازیکن.»

 

 

 

 

بارتومئو دو روز پیش به تندی علیه وی ای آر تاخت و عنوان کرد که پس از شروع مجدد لالیگا، رئال مادرید بیشترین سود را از این تکنولوژی برده است.

رئیس بارسا در این مورد نیز گفت:« عملکرد وی ای آر پس از شروع مجدد لالیگا برای همه تیم های یکسان نبوده است. این را من نمی گویم و خیلی ها با من هم عقیده هستند. معتقدم این سیستم باید به داوران کمک کند و به شخصه نیز کاملا موافق وی ای آر هستم چرا که معتقدم می تواند به رعایت عدالت در فوتبال کمک کند. پس از حرف هایی که زدم، لوئیس روبیالس(رئیس فدراسیون) هنوز با من تماس نگرفته است. چندی پیش در مورد وی ای آر با او صحبت کردم و تکرار کردم که موافق این سیستم هستیم. واضح است که پس از سه تساوی در 5 بازی گذشته، شانس قهرمانی ما در لالیگا کاهش پیدا کرده اما وی ای آر نیز به نتیجه گیری های یک تیم خاص کمک کرده است.»

 

 

 

 

لائوتارو مارتینز:« در مورد خریدهای جدید صحبت نمی کنم. اینطور نیست که مشخص کرده باشیم چه زمانی و برای چه بازیکنی اقدام کنیم. چیزی هنوز مشخص نیست.»

 

احتمال استعفا:« خیر، چنین برنامه ای ندارم. الان زمان فکر کردن به این مسائل نیست. انگیزه و انرژی لازم برای تلاش بیشتر و گرفتن تصمیمات استراتژیک را دارم. پس از شیوع کرونا دچار مشکلاتی شده ایم ولی می توانیم به سلامت از آنها خارج شویم.»

 

بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل) لائوتارو مارتینز نیمار رئال مادرید اینتر میلان پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لائوتارو مارتینز نیمار رئال مادرید اینتر میلان پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا

آفتاب‌‌نیوز :

 نشریه لو پاریزین مدعی شد که لامین یامال اولویت پاری سن ژرمن در تابستان است. 

ستاره ۱۶ ساله بارسلونا که تمام رکورد‌ها را جابه‌جا کرده و به نوعی استعداد برتر فوتبال به شمار می‌رود زیر نظر سران قطری پاریس قرار گرفته و این تیم در تلاش است تا او را جانشین امباپه در خط حمله کند.

پاری سن ژرمن در این سال‌ها بازیکنان زیادی از پاریس گرفته که مهمترین آن‌ها خرید ۲۲۲ میلیون یورویی نیمار بود که به نوعی می‌توان این انتقال را آغاز سقوط بارسلونا دانست.

فصل گذشته نیز عثمان دمبله که تازه برای بارسلونا به یک ستاره بدل شده بود، این تیم را به مقصد پاریس ترک کرد و در بازی مقابل بارسلونا زهرش را ریخت و عامل حذف تیم ژاوی شد.

البته خرید یامال به این راحتی‌ها هم نیست، زیرا این بازیکن تا ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد. ارزش این بازیکن طبق گزارش ترانسفرمارکت ۷۵ میلیون یورو تخمین زده شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم