Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@10:47:49 GMT

کشف 150 فقره سرقت لوازم خودرو

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۳۸۸۵

کشف 150 فقره سرقت لوازم خودرو

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک سارق لوازم خودرو و یک مالخر اموال سرقتی با کشف 150 فقره سرقت خبر داد و گفت: بازداشت متهم سوم پرونده ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، گفت: پانزدهم خرداد ماه امسال پرونده ای مبنی بر دستگیری یک نفر مظنون به سرقت داخل خودرو در کلانتری 104 عباس آباد تشکیل و به دستور بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران افزود : گزارش اولیه کلانتری حکایت از آن داشت، ماموران گشت کلانتری حین انجام ماموریت و گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید با سه سرنشین مظنون می شوند که با نزدیک شدن خودروی پلیس راننده و سرنشینان پراید از محل متواری و با شلیک تیر هوایی، راننده آن به اسم اصغر دستگیر می شود و اموالی شامل یک دستگاه لپ تاب، سنگ فرز و سه حلقه لاستیک از داخل خودروی پراید کشف می شود .

این مقام انتظامی تصریح کرد: اصغر در تحقیقات پلیسی اظهار داشت، 3 حلقه لاستیک را از متهم متواری به اسم رسول خریدم و او نیز این لاستیک ها را سرقت کرده بود و در شب دستگیری برای فروش نزد من آورد و دیگر اموال نیز برای همدستش به نام مجید می باشد .

او با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی، بدست آمد که رسول از سارقان سابقه دار وحرفه ای در زمینه سرقت می باشد، ادامه داد: کارآگاهان با تلاش مستمر موفق به شناسایی صاحب اموال مسروقه شدند و مشخص شد سرقت ها توسط دو سارق متواری صورت گرفته است و دارای پرونده مطروحه در کلانتری 106 نامجو می باشد.

سرهنگ دستخال افزود: شاکی با حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی اظهار کرد، سارقان با تخریب درب منزلش اموالی شامل لب تاپ ، سنگ فرز و گوشی او را سرقت کرده اند .

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه مخفیگاه رسول شناسایی و با هماهنگی های قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر شد، گفت: متهم در پلیس آگاهی به 150فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت منزل با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: با توجه به شناسایی محل های سرقت، تاکنون 95 تن از مال باختگان شناسایی و برای ادامه شکایت به دادسرا اعزام شدند و اقدامات در راستای کشف مابقی اموال و دستگیری متهم متواری ادامه دارد .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت متهم سارق لوازم خودرو پایگاه سوم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی ۶۶ فقره سرقت در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سرقت‌های سیم و کابل برق در محدوده شهرک شهید رجایی و قطعی مکرر شبکه برق‌رسانی پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با تحقیقات میدانی گسترده در محل های مورد دستبرد و تصاویر به دست آمده متهم را که فردی سابقه‌دار است شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از چند شبانه روز کنترل نامحسوس و با جمع‌آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی قضائی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقادیر زیادی کابل برق سوخته کشف کردند.

نگهبان خاطرنشان کرد: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده از او به 66 فقره سرقت کابل‌های برق در مناطق مختلف مشهد و فروش اموال مسروقه به 3 مالخر اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری افراد مالخر، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دستگیری زورگیر بوستان ولایت
  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • رمزگشایی ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • رمزگشایی از ۶۶ فقره سرقت در مشهد