Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدود ۲ سال هست که مزارع پرورش ماهی در قفس تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزی قرار گرفتند.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز محمد ابراهیم حسن نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی گفت: همه رشته‌های پرورش آبزیان از فیل ماهیان تا پرورش ماهی در استخر بتنی، خاکی، میگو و ماهی و ماهی در قفس تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: عوامل خطر و حوادث پیش روی پرورش دهندگان ماهی با همکاری سازمان شیلات ایران مورد بررسی قرار گرفته و محاسبات حق بیمه آن‌ها را انجام دادیم.

او با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۴ میلیارد تومان از صندوق بیمه کشاورزی به پرورش دهندگان ماهی در قفس پرداخت شده است، تصریح کرد: یکی از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی پرورش ماهی در قفس است و همزمان بعد از ورود این فناوری به کشور و سرمایه‌گذاری در این بخش بیمه پذیری پرورش دهندگان را انجام دادیم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه پرورش ماهی در قفس رشته‌ای نوپاست و خطراتی همواره تولید در این بخش را تهدید می‌کند برخی از پرورش دهندگان هنوز برای بیمه مزارع خود اقدام نکرده اند.

او افزود: حدود ۲ سال هست که مزارع پرورش ماهی در قفس تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزی قرار گرفتند و بخش زیادی از حق بیمه از تولید کننده گرفته نمی‌شود و یارانه هم به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

حسن نژاد با بیان اینکه بیش از ۷ هزار مزرعه شیلاتی تحت پوشش بیمه‌ای هستند که از این تعداد ۱۶ واحد پرورش ماهی در دریا یا قفس هستند، اظهار کرد: با دستور العملی که صادر شده تولید کنندگان می‌توانند به نزدیک‌ترین شعب بانک کشاورزی مراجعه کنند و بیمه نامه خود را دریافت کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: صندوق بیمه کشاورزی پرورش ماهی پول نیوز شیلات بیمه صندوق بیمه کشاورزی پرورش ماهی در قفس پرورش دهندگان تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات فصد و حجامت بیمه شد

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت از برقراری پوشش بیمه‌ای برای سه خدمت طب سنتی از جمله فصد و حجامت خبر داد. - اخبار اجتماعی -

دکتر نفیسه حسینی یکتا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم از برقراری پوشش بیمه‌ای برای سه خدمت طب سنتی خبر داد و اظهار کرد: براساس قانون بودجه سال 1402 مقرر شده بود که سه خدمت طب ایرانی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، اخیراً هیئت دولت پوشش بیمه‌ای سه خدمت فصد، حجامت خشک و حجامت تر را ابلاغ کرده است.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت تصریح کرد: این خدمات توسط متخصصصان طب سنتی ایرانی قابل انجام شدن است و تعرفه آن نیز تصویب شده است.

حسینی یکتا گفت: در هر مرکز درمانی که متخصصان طب سنتی در آن فعالیت داشته باشند این خدمات به مردم و بیماران قابل ارائه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درمان سرطان رایگان می‌شود
  • استفاده از آب چاهک برای پرورش ماهی در نیمروز
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • حجامت بیمه شد
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • بازگشت ۲۰ واحد راکد و نیمه فعال پرورش ماهی همدان به تولید
  • تولید بیش از ۷۰۰ تن ماهی سردآبی در استان یزد
  • ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی در همدان وارد چرخه تولید شد
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • بازگشت ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی به چرخه تولید