Web Analytics Made Easy - Statcounter

غول نفتی بریتیش پترولیوم اعلام کرده است که در «صندوق برابری رشد سبز» هند 70 میلیون دلار سرمایه گذاری می کند.

به گزارش «انرژی امروز» بریتیش پترولیوم از آمادگی خود برای سرمایه گذاری در صندوق GGEF هند خبر داد. این صندوق در سال 2018 بنا نهاده شده و بر شناسایی، سرمایه گذاری و حمایت از رشد انرژی های با کربن صفر و کم کربن در هند متمرکز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بریتیش پترولیوم متعهد شده است که سرمایه ای بالغ بر 70 میلیون دلار را وارد این صندوق کند.

در صندوق GGEF دولت هند، صندوق سرمایه گذاری ملی و زیرساختیNIIF، و دولت بریتانیا از طریق دپارتمان توسعه بین المللی DFID سرمایه گذاری کرده اند. انتظار می رود تعهدات این صندوق به 700 میلیون دلار برسد.

بریتیش پترولیوم اعلام کرده است که تا سال 2050 و یا حتی زودتر از آن به شرکتی با انتشارات کربن صفر تبدیل خواهد شد. از این جهت بریتیش پترولیوم در نظر دراد سرمایه گذاری های خود بر انرژی های غیرفسیلی را افزایش دهد.

برچسب هاانرژی امروز بریتیش پترولیوم (BP)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز بریتیش پترولیوم BP آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو بریتیش پترولیوم سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری

محمد خبری زاده کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بانک‌ها املاک بسیاری دارند و بار‌ها بار‌ها جدا از بحث قانونی بر این نکته تاکید شده که نباید بنگاهداری دارند بنگاهداری بانک‌ها که معایب مختلفی از جمله تحت تاثیر قرار گیری شاخص‌های کلان اقتصادی را به همراه دارد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: گاهی خود بانک‌ها تمایل به عرضه و فروش املاک خود دارند، اما به سبب شرایط و میزان مبالغ مورد نیاز متقاضی برای آنها وجود ندارد حالا صندوق املاک و مستغلات این امکان را فراهم می‌کند که بانک‌ها بتوانند این املاک خود را به واحد‌های خرد تبدیل و به متقاضیان بیشتری با فروش برسانند.

خبری زاده افزود: در کل صندوق‌های املاک و مستغلات این امکان را فراهم می‌کنند تا علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در حوزه مسکن و زمین با سرمایه‌های خرد خود هم بتوانند در این‌حوزه سرمایه‌گذاری کنند مسیری که می‌تواند به کاهش بنگاهداری داری بانک‌ها کمک قابل توجهی کند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: بانک مرکزی هم به سبب همین موارد مطرح شده این اجازه را به بانک‌ها داده که بتوانند صندوق املاک و مستغلات تاسیس کنند تاسیس صندوقی که شاید کمی نادیده هم گرفته شده، اما در مجموع مسیری مناسب، شفاف و در دسترسی برای بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • اصلاحیه‌ای به کام بازار
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق‌های بورسی می‌شود؟
  • جزئیات مهم درباره صندوق املاک و مستغلات در فرابورس
  • سرمایه گذاری ۳۶۰ میلیاردی بخش خصوصی در بناهای تاریخی
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق های بورسی می شود؟