Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عبدالحمید احمدی در پنجمین همایش مکمل های رژیمی و غذایی در هتل المپیک افزود: نوع مکمل هایی که ورزشکاران در باشگاههای ورزشی استفاده می کنند بسیار متنوع است به عنوان مثال ۳۲ درصد مردان و ۳۸ درصد زنان در این باشگاه ها از داروهای لاغری و چربی سوز استفاده می کنند. همچنین ۴۰ درصد مردان و ۱۶ درصد زنان در باشگاه های ورزشی از داروهای هورمونی و ۲۴ درصد مردان و ۱۴ درصد زنان از مواد محرک استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۲ درصد مردان و ۳۸ درصد زنان در باشگاه ها از داروهای لاغری و چربی سوز استفاده می کنند


وی ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد میزان آگاهی مردم و ورزشکاران از عوارض داروهای و مکمل های ورزشی بسیار پایین است و اغلب از تبعات داروهایی که مصرف می کنند اطلاعی ندارند . اغلب این افراد تحت تاثیر تبلیغات هستند و هر چه میزان سواد رسانه ای مردم و ورزشکاران بیشتر شود مصرف خودسرانه و ناآگاهانه این مواد کاهش می یابد.
احمدی گفت: در هر صورت میزان مصرف مکملهای رژیمی و مواد نیروزا در باشگاههای ورزشی بسیار بالا و نگران کننده است.
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شیوع کرونا گفت: شیوع کرونا همه فعالیت های اجتماعی و از جمله ورزشی را تحت تاثیر قرار داده و حدود ۲۸ هزار باشگاه ورزشی در کشور تعطیل یا نیمه تعطیل شده است. عده زیادی از کادر اجرایی و فنی این باشگاهها بیکار شده اند.

۴۰ درصد مردان و ۱۶ درصد زنان در باشگاه های ورزشی از داروهای هورمونی و ۲۴ درصد مردان و ۱۴ درصد زنان از مواد محرک استفاده می کنند


احمدی افزود: در طول تاریخ فقط یک بار در جنگ جهانی اول و دو بار در زمان جنگ جهانی دوم در سالهای ۱۹۴۰ و ۱۹۴۴ المپیک برگزار نشد. در واقع اپیدمی کرونا به اندازه جنگ جهانی در ورزش تاثیرگذار بوده است.
وی گفت: امیدواریم با رعایت پروتکل ها شرایطی ایجاد شود که باشگاههای ورزشی و مراکز ورزشی بتوانند به نوعی فعالیت کنند. در زمان حاضر به جز لیگ برتر فوتبال که با شرایط سخت فعالیت می کند، بقیه فعالیت های ورزشی در کشور تحت تاثیر کرونا محدود شده اند که امیدواریم با تدابیری این شرایط تغییر کند.

انتهای پیام/

20 / 20 معاون توسعه ورزش همگانی مکمل بدنسازی معاون وزیر ورزش و جوانان عبدالحمید احمدی داروهای لاغری چربی سوز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاون توسعه ورزش همگانی مکمل بدنسازی معاون وزیر ورزش و جوانان عبدالحمید احمدی داروهای لاغری چربی سوز استفاده می کنند باشگاه ها درصد زنان درصد مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

وی گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد.

کد خبر 6082031

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده تغییر در جایگاه زنان با مردان در اتوبوس‌های بی‌آرتی مشخص شد! |تصویر
  • دلیل کیفیت خواب پایین تر زنان نسبت به مردان مشخص شد
  • جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • زنان کمتر می‌خوابند و استرس بیشتری دارند
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • تولید ۲۵۰ میلیون مکمل/ صادرات ۱۳ میلیون دلاری داروهای سنتی