Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رسول پناه در خصوص محکومیت ۷۴۵ هزار دلاری باشگاه پرسپولیس در قبال شکایت گابریل کالدرون و دستیاران وی در این تیم گفت: باید روند قضایی این موضوع را دنبال کنیم. متأسفانه در پرداخت دستمزد آقای کالدرون فقط ۵ روز تأخیر خورد و این مشکل به وجود آمد. وقتی فسخ کردند تا ۲۰ روز فرصت پرداخت داشتیم تا به تفاهم برسیم اما این کار را انجام ندادیم تا مشکل به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: البته رایزنی های لازم را با این مربی و دستیارانش داشته ایم تا به تفاهم برسیم. او خودش هم به دنبال توافق است.

وی در پاسخ به این سوال که برانکو ایوانکوویچ آنقدر بدقولی دید که حالا حاضر نیست مثل کالدرون توافق کند، افزود: در حق برانکو بی مهری شد. او مربی بزرگی است که جام های زیادی با پرسپولیس به ارمغان آورد. باید در همان زمان پولش را می دادند.

رسول پناه تصریح کرد: گفته اند ۱۳۰۰ صفحه علیه برانکو شکایت برده ایم در صورتی که یک خط هم از او شکایت ننوشته ایم. وقتی دادگاه CAS از ما خواست باید مدارک را در ۶ سری برای چهار نفر از اعضای کادر فنی کپی می کردیم. آن وقت بعضی ها فکر می کردند ۱۳۰۰ صفحه علیه آنها شکایت تنظیم کردیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس راجع به مبتلایان به کرونا در تیم های استقلال و فولاد تأکید کرد: اتفاقی است که برای آنها رخ داده اما خوشبختانه در پرسپولیس رقم نخورده است.

وی ادامه داد: ما با دو سه برد دیگر قهرمانیم. هر چه سازمان لیگ اعلام کند تمکین می کنیم.

وی درباره اظهارات حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران مبنی بر ارسال جام قهرمانی با اسنپ از میدان منیریه به باشگاه پرسپولیس گفت: درست نبود او که عضو شورای شهر تهران است چنین اظهار نظری کند. نظری بی تجربگی کرد.

رسول پناه درباره وضعیت املاک باشگاه پرسپولیس در راستای خصوصی سازی خاطرنشان کرد: طبق تصمیمات سازمان خصوصی سازی، دو ورزشگاه برای پرسپولیس و دو ورزشگاه برای استقلال تعلق پیدا کرد. سند مجموعه ورزشی درفشی فر را تا چند روز دیگر به نام پرسپولیس می کنند که با توجه به موقعیت این ملک، ارزش فوق العاده زیادی دارد. همچنین ورزشگاه شهدای گمنام تهران نیز به پرسپولیس داده شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس  افزود: ورزشگاه شهید کاظمی، اوقافی است ولی باشگاه پرسپولیس حق انتفاع از آن را دارد. باید بگویم از لحاظ کارشناسی ورزشگاه های متعلق به پرسپولیس خیلی باارزش تر از استقلال است.

کد خبر 4968381 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ باشگاه استقلال تهران سازمان خصوصی سازی شورای شهر تهران ورزشگاه شهید کاظمی گابریل کالدرون تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان فرهاد مجیدی اتحادیه جهانی کشتی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت امور خارجه لبنان، بعدازظهر امروز چهارشنبه، در بیانیه‌ای اعلام کرد از طریق هیئت اعزامی خود به مقر سازمان ملل متحد، رونوشتی از ۲۲ نامه و شکوائیه علیه اسرائیل را برای دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت ارسال کرده است.

براساس این بیانیه، در این شکوائیه‌ها به نقض قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت توسط اسرائیل اشاره شده و در عین حال، از اعضای شورای امنیت خواسته شده تجاوزات اسرائیل را محکوم کنند و جلوی نقض حاکمیت لبنان توسط اسرائیل و ایجاد جنگی گسترده در منطقه را بگیرند.

در این شکایت‌نامه‌ها همچنین پاسخ مفصل لبنان به ادعا‌های اسرائیل که در آنها بیروت به نقض قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت متهم شده بود، ارائه شده است.

این بیانیه پس از آن صادر شد که جنگنده‌های اسرائیلی، بامداد چهارشنبه، با حمله به یک مرکز پزشکی در جنوب لبنان ۷ شهروند این کشور را به شهادت رساندند و چند نفر دیگر را مجروح کردند.

مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به این حمله، شهرک اسرائیلی «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها راکت مورد حمله قرار داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تظاهرات مردم اردن برای چهارمین روز متوالی ادامه دارد
  • محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال
  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • رضا اسدی از پرسپولیس به AFC شکایت کرد
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد