Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان با هدف حمایت قضایی از شرکت شیشه زنگان پارس سلطانیه بازدید کرد. تاریخ انتشار: 15:43 - 17 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۵۶۵

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام کرمی در ادامه بازدید از شرکت‌های استان جهت بررسی مشکلات آن‌ها با حضور در شرکت شیشه سازی زنگان پارس سلطانیه درجلسه‌ای با مسولین شرکت گفت: وضعیت اقتصادی کشور در شرایط فعلی، وضعیت جنگ است با این تحریم‌ها، تهیه مواد اولیه و ارز بسیار مشکل است بنابر این سر پا نگه داشتن شرکت‌ها در چنین وضعیتی یک نوع جهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان اینکه نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب بر اساس تدبیر و آینده نگری ایشان است و عمل به شعار سال برای همه یک تکلیف است گفت: دستگاه قضایی حمایت ازتولید و تلاش برای رفع موانع تولید را یک وظیفه و عمل به منویات رهبری می‌داند.

دادستان زنجان با اشاره به اینکه شرکت شیشه سازی زنگان پارس سلطانیه هم در تولید و هم در عرضه محصولات موفق عمل کرده، افزود: اینکه ۲۱۰ کارگر در این شرکت بصورت مستقیم مشغول هستند بسیار ارزشمند است.

کرمی تصریح کرد:ارتقاء کیفیت محصولات شرکت و استفاده از روش‌های نوین دنیا در بسته بندی می‌تواند در بازاریابی و عرضه محصولات حتی رقابت با شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی بسیار موثر باشد.

دادستان زنجان وعده داد تا مشکلات بانکی شرکت را که مانع جدی برای اجرای طرح توسعه و عامل درگیر شدن شرکت با جرایم نامناسبات برطرف سازد تا در این راستا زمینه افزایش صد درصدی تولید و اشتغال مستقیم ۲۱۰ نفر دیگر هم فراهم شود.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف شرکت که رییس صمت استان نیز وی را همراهی می‌کرد با مشاهده سختی کار کارگران در دمای بالا، توجه به این قشر زحمت کش و حمایت از کارگران را مورد تاکید قرار داد.

در ابتدای این جلسه مدیر عامل شرکت ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور دادستان زنجان و مسئولین سازمان ضمن استان در شرکت در گزارشی گفت: شرکت با ۲۱۰ کارگر در چهار شیفت فعالیت می‌کند و هیچ گونه بدهی به بیمه، انشعابات و حقوق کارگران نداریم همه تصفیه شده است

وی ادامه داد: امروز کیفیت محصولات شرکت در داخل و خارج قابلیت رقابت دارد و ۲۵ درصد محصولات به چند کشور همسایه صادر می‌شود و ۱۰ درصد تولید و ۶ درصد مصرف کشور را این شرکت تامین می‌کند.    بیشتر بخوانید:   توجه مسئولان قضایی به مشکلات کارخانجات در جهت حمایت قضایی از تولید و اشتغال انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زنجان بازدید حمایت قضایی دادستان زنجان شرکت شیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین

علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین در مراسم دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری کل استان گفت: در سال‌های گذشته یکی از خلا‌های جدی در حوزه ساماندهی اقتصاد و رونق تولید نگاه تک بعدی به اقتصاد و غفلت از مولفه‌های محیطی آن به خصوص مولفه‌های حقوقی و قضایی بوده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که اهمیت محیط حقوقی و قضایی حاکم بر اقتصاد به حدی است که حدود نیمی از مؤلفه‌های اصلی پایش محیط کسب وکار در کشور‌ها طبق مهمترین نظام‌های سنجش سهولت کسب وکار در دنیا، ریشه در نظامات حقوقی و قضایی کشور دارد.

رییس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: همچنان که رهبر انقلاب هم در دیدار با مجموعه‌های تولیدی کشور و همچنین دیدار با مسئولین قوه قضاییه بر اهمیت نقش‌آفرینی فعال قوه قضاییه در این حوزه‌ها تاکید داشتند.

شعبانی با بیان اینکه از کلیدی‌ترین عوامل رونق تولید و اقتصاد هر کشور، سهولت و امنیت سرمایه‌گذاری است، گفت: میزان حمایت حاکمیت از حقوق سرمایه‌گذاران نقش مستقیمی در ترغیب آنها به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مولد اقتصاد ایفا کرده و دستگاه قضایی نیز نقش غیرقابل‌انکاری در بهبود محیط کسب‌وکار دارد.

وی بیان کرد: یکی از نکات مهم بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولین دستگاه قضایی، تشکیل دادگاه‌های تجاری است، این موضوع یکی از راهبرد‌هایی مهم قوه قضاییه است که در سند تحول قضایی نیز با راه اندازی دادگاه‌های تخصصی با اولویت دعاوی تجاری بر آن تاکید شده است.

رییس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه این امر به دلایل و موانع حقوقی و زیرساختی هنوز به سرانجام نرسیده، تصمیم گرفته شد دو شعبه بدوی و یک شعبه تجدید نظر در مرکز استان برای رسیدگی به پرونده‌های حقوقی حوزه تولید و سرمایه گذاری اختصاص یابد.

شعبانی بیان کرد: این دفتر با هدف تامین امنیت سرمایه‌گذاری، احیای واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل، تعیین تکلیف سریع پرونده‌های مرتبط با تولید و سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید آغاز به کار کرده است.

علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری قزوین ضمن تقدیر از ابتکار عمل مجموعه قضایی استان در راه اندازی دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری گفت: یکی از ظرفیت‌های قانونی موجود در دولت بهره مندی از دفتر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.

وی ادامه داد: عمده مشکلات واحد‌های تولیدی و حوزه سرمایه گذاری؛ موضوعات بانکی، بیمه، گمرک، مالیات و محیط زیستی است که در این ستاد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رحمانی اضافه کرد: ۱۵ تا ۲۰ درصد از مشکلات این واحد‌ها در زمینه حقوقی و قضایی است که امیدواریم با راه اندازی دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری و تشکیل دادگاه‌های اختصاصی رسیدگی به پرونده‌های حوزه تولید و سرمایه گذاری تسریع گردد.

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: دولت از این ابتکار عمل مجموعه قضایی استان حمایت می‌کند، چرا که بهره مندی از این ظرفیت به نفع تولید بوده و موجبات رونق اقتصادی استان را فراهم می‌کند.

دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری دادگستری استان قزوین زیر نظر رییس کل در ساختمان دادگستری کل استان قزوین راه اندازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • کشاورزی زنجان و تلاش برای سازگاری با کم آبی
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی
  • ورود دادستان زنجان به تصرف حریم رودخانه ولیدر