Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان شمالی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سرهنگ غلامرضا قربانی با اعلام  این خبر گفت: این طرح طی دو روز متوالی در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد. 

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح 312 مورد تذکر و ارشاد و 3 مورد هم اخذ تعهد در حوزه بدپوششی صورت گرفته است، افزود: در حوزه برخورد با مزاحمین نوامیس نیز تعداد 66 مورد تذکر و ارشاد و 7 مورد هم تعهد کتبی اخذ شده و 3 نفر نیز در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه در حوزه آلودگی صوتی نیز تعداد 53 فقره تذکر و ارشاد و 10 مورد اخذ تعهد را داشتیم و 2 دستگاه خودرو نیز توقیف شدند، تصریح کرد: در موضوع سگ گردانی نیز تعداد 33 مورد تذکر و ارشاد انجام شده و تعداد 3 نفر نیز دستگیر که هر 3 نفر با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. 

این مقام انتظامی یاد آور شد: در این طرح 2 روزه 15 دستگاه خودرو و 66 دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و به پارکینگ هدایت شدند. 

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با بیان اینکه کشف 2 فقره سرقت، دستگیری 3 نفر سارق و پلمپ یک باب منزل از جمله اقداماتی بود که در اجرای این طرحانجام شده است، ادامه داد: در اجرای این طرح 31 منطقه پاکسازی و از 18 واحد صنفی نیز بازدید به عمل است. 

سرهنگ قربانی در پایان با تاکید بر اینکه اجرای مستمر و به موقع اینگونه طرح ها با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، از هم استانی های عزیز خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی نیروی انتظامی طرح امنیت اجتماعی تذکر و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی اعلام کرد: ۱۵۰۲ عضو جدید از ابتدای سال تاکنون در سامانه بچه‌های مسجد ثبت نام کردند.

دکتر تقی صادقی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با اضافه شدن این تعداد از اعضای جدید، تعداد عضوهای کانون‌های مساجد استان به ۲۸ هزار نفر رسیده است.

وی سال جدید را سالی پر کار و با برنامه‌ها و طرح های متنوع ویژه کانون‌های مساجد اعلام کرد و گفت: برنامه‌های طراحی شده و در دست اجرا که در قالب طرح به بنیاد شهید آوینی وزارت ارشاد ارائه و مورد حمایت قرار گرفته، هم اکنون آماده اجرا است.

صادقی اجرای طرح استانی «خانه های نور» با هدف ساماندهی و ارتقاء دوره ها و محافل قرآنی خانگی در نقاط مختلف استان، آموزش مربیان قرآنی و کیفیت بخشی به محافل قرآنی و برگزاری مسابقات قرآنی در این قالب، تهیه و تدوین «مرزبانان فرهنگ» با محوریت ۱۵ کانون فرهنگی هنری در ۱۵ روستای منطق مرزی استان و تعریف برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی متفاوت از جمله این طرح‌های نام برد.

وی افزود: «ندگی پویا» با آموزش و مهارت افزایی سبک زندگی اسلامی، طرحی با محوریت ایثار و شهادت با شناسایی کانون‌های تخصصی ایثار و شهادت و آموزش تاریخ شفاهی شهدا  و آشنایی با مفهوم و روش‌های شناسایی و ترویج گفتمان ایثار و شهادت از آن جمله نام برد.

این مقام مسئول همچنین به اجرای طرح‌های توانمندسازی مدیران و رابطان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در قالب  دوره آموزشی و با حضور اساتید ارزشمند از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری، «تربیت حافظان قرآنی» و «محله هنر» با محوریت مساجد و فعالان کانون‌های مسجد استان اشاره کرد و گفت: به زودی شاهد اجرای طرح‌های حمایت شده فوق خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در مراکز تولید ، توزیع و عرضه در خراسان شمالی
  • تذکر و ارشاد، مرحله نخست در طرح نور است
  • زنگ نقالان سوره با اجرای ۳۸ پرده شهدای خراسان شمالی نواخته می‌شود
  • بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی دارای سه فرزند و بیشتر
  • پیش ثبت نام ۹۰۰ مادر دارای سه فرزند خراسان شمالی در صندوق اجتماعی کشاورزان
  • ضابطان برای برخورد با کشف حجاب تکلیف قانونی دارند
  • اجرای طرح نور در خراسان شمالی
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند
  • حصول سازش در ۱۰ فقره پرونده قتل عمد در خراسان شمالی
  • نجات جان ۱۰ محکوم به اعدام از دار مجازات