Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت گرامیداشت هفته شهرداریها و دهیاریها ؛ مسابقه ایده پذیری" آرزوی من، زادگاه من..." در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش برنا از قزوین؛ مسابقه ایده پذیری" آرزوی من، زادگاه من..." ویژه رده سنی کودکان و نوجوانان،رده سنی 7 تا 18 سال است  که با هدف تقویت روحیه خودباوری،جلب مشارکت آنان در مدیریت شهری و تقویت ایده پردازی و خلاقیت در کودکان و نوجوانان برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان با این هدف که آرزو دارند، زادگاه و محل زندگی شان چگونه باشد؛ایده ها و آثار خود را در بخش های نقاشی،متن ادبی،داستان کوتاه،شعر و طراحی پوستر در محورهای آسایش و آرامش،ایمنی و امنیت،نشاط و شادابی،حفظ و گسترش فضای سبز و زیبایی بصری به دبیرخانه مسابقه «آرزوی من،زادگاه من» ارسال کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار تا 15 مرداد ماه سالجاری می باشد،علاقمندان می توانند آثار خود را به پیام رسان واتساپ به شماره 09018318372  ارسال نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فضای مجازی ایده پردازی زادگاه من آرزوی من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور با هدف صیانت از فرهنگ و خانواده ایرانی اسلامی و حفظ عفاف و حجاب در کشور آغاز شده است و یکی از سوژه های پر تکرار و پر واکنش کاربران در فضای مجازی هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شوخی گلزار با مردم
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • شعرخوانی ضد اسرائیلی کارگردان آپاراتچی در اکران مردمی/ آرزوی اکران فیلم در فلسطین