Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود ادعاهای نتانیاهو که تلاش می‌کند تا رژیم صهیونیستی صد ساله شود،تحلیلگران اسرائیلی معتقدند که صهیونیسم باقی نخواهد ماند و اعراب و مسلمانان پیروز خواهند شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه رای الیوم، شبکه 12 تلویزیون اسرائیل اذعان کرد که «بنیامین نیانیاهو»نخست وزیررژیم صهیونیستی هیچ اثری تاریخی باقی نگذاشته ،به ویژه اینکه بیشترین دوره نخست وزیری در اسرائیل را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه عبری اعلام کرد که نتانیاهو در هیچ جنگی پیروز نشده است و هیچ طرح حاکمیتی ارائه نداده است؛همانطور که «آریل شارون»نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در سال 2005 در هیچ اقدامی پیروز نشد و در حملات مقاومت فلسطین در نوارغزه عقب نشینی کرد.همچنین ارتش رژیم صهیونیستی از هیچ یک از مناطق اشغالی عقب نشینی نکرده؛همان اقدامی که «ایهود باراک»در سال 2000 میلادی انجام داد و به ارتش رژیم صهیونیستی دستور داد پس از 18 سال اشغال سرزمین لبنان،به اسرائیل برگردند.

«ایهود مرت» نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی نیزدر جنگ با لبنان در سال 2006 نیز شکست خورد و در سال 2007 رآکتورهای هسته‌ای سوریه در «دیرالزور» را متلاشی کرد.

در همین راستا «عمر معربونی» تحلیگر نظامی اظهار داشت که عقاید و نظرات برخی از مقامات و کارشناسان رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که الگوی آنان تغییر کرده که تصمیمات خود را در رابطه با آغاز جنگ‌های پیشگیرانه کنترل می‌‌‌کنند؛زیرا مقابله کنونی به یک مسئله مربوط نمی‌شود و نتانیاهو به دنبال حملات پیشگیرانه به حزب‌الله و مقاومت فلسطین است و او از بقای رژیم صهیونسیتی مطمئن نیست و می‌گوید که تلاش خواهم کرد تا اسرائیل به صدمین سالروز خود برسد؛اما تاریخ به آموخته که هیچ حاکمیت یهودی بیش از 80 سال باقی نمانده است.

بر اساس اعتقاد این تحلیلگر،سخنان نتانیاهو نمایانگر افکار تلمودی او بوده و برای بروز یک جنگ و شرایط لازم برای دستیابی به پیروزی،نیروهای مقاومت را تحریک می‌کند.

مقاله وزیر صهیونیست در تمجید از امارات/ تل‌آویو٬ ابوظبی را دروازه ورود به جهان عرب می‌داندشهادت یکی از قدیمی‌ترین اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی+عکسآیا نتانیاهو گزینه اجباری حاکمیت بر رژیم صهیونیستی است؟عناصر اضمحلال و فروپاشی اسرائیل-3|وقتی نیمی از جامعه صهیونیست خود را تحت تبعیض احساس می‌کنند

«بنی موریس» تاریخ‌نویس رژیم صهیونیستی در روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» تاکید می‌کند که طی چند سال اعراب و مسلمانان پیروز خواهند شد و یهودیان در اقلیت باقی خواهد ماند که یا طرد می‌شوند و یا کشته می‌شوند و کسانی که به آمریکا و اروپا متواری می‌شوند،خوش‌شانس هستند. وی در ادامه افزود که اکنون بین دریای مدیترانه و اردن،شمار اعراب بیشتر ازیهودیان است و این سرزمین ناگزیر تبدیل به یک کشور با اکثریت عرب می‌شود و اسرائیل هنوز خود را یک نهاد یهود می‌نامد؛اما حکومت ما بر یک ملت اشغالی و بدون حقوق، وضعیتی نیست که بتواند در قرن 21 و جهان مدرن دوام بیاورد و اگر ملت فلسطین به حق خود دست یابند، دیگر کشور یهود باقی نخواهد ماند.

درباره اهمیت سخنان نتانیاهو و بنی موریس باید به سخنان برخی از مقامات رژیم صهیونیستی توجه داشت که از تجربه‌هایشان نشات گرفته؛ کسانی که صاحب منصب‌های مهم و حساس هستند. در این راستا «کارمی گیلون» رئیس سابق سازمان شاباک اظهار  داشت که استمرار سیاست‌های افراط‌‌‌ گرایی علیه مسجدالاقصی منجر به جنگ یاجوج و ماجوج علیه ملت یهود می‌شود و نهاد اسرائیل را خراب خواهد کرد.همچنین «مئیر داگان» دهمین رئیس موساد اظهار کرد که خطر از دست دادن رویای صهیونیستی را احساس می‌کند. «رونی دنیل» تحلیلگر نظامی شبکه 12 رژیم صهیونیستی اذعان کرد :مطمئن نیستم که فرزندانم آینده ای در اسرائیل(مناطق اشغالی) داشته باشند و آنان این سرزمین را دیر یا زود ترک خواهند کرد.

همچنین «افراییم هیلفی» رئیس سابق موساد تاکید کرد که ما در آستانه یک فاجعه عظیم هستیم .

از سوی دیگر «یعقوب عمیدرور»مشاور امنیت داخلی نتانیاهو درباره مفهوم و امکان حملات پیشگیرانه‌ای که سران رژیم گمان می‌کنند باید بدون جنگ،حملات سختی انجام داد٫ با آنها موافق نیست

.عمیدرور خاطرنشان کرد که مقامات صهیونیست دوخطای استراتژیک بزرگی مرکتب شده‌اند؛ به این معنی که به حزب‌الله اجازه داده‌اند به یک قدرت منطقه‌ای و بازدارنده تبدیل شود. خطای اول آنها این ‌است که حزب‌الله را رها کردند تا بعد از عقب نشینی نیروهای ارتش اسرائیل در سال 2000،رشد یابد و اشتباه دوم این بود که قطعنامه 1701 را اجرا نکردند.

مشاور امنیت داخلی نتانیاهو در ادامه تاکید کرد که اکنون حزب‌الله به درجه بسیار عظیمی رشد یافته و خطری برای ما محسوب می‌شود و اگر به حزب‌الله اجازه دهیم که به موشک‌ها و سیستم هدایت دقیق خمپاره‌ها دسترسی داشته باشد بهای گزافی را باید بپردازیم؛چرا که ما دولتی کوچک با مزایای کمی هستیم به همین‌دلیل نباید این اشتباه را مرتکب شویم. ما باید آمادگی تحمل هزینه‌ حملات پیشگیرانه را داشته باشیم و اگر آشکار شود که حزب‌الله دارای قابلیت‌های جدید و مدرنی است که در گذشته از آن برخوردار نبوده،می‌تواند یک تحول اساسی در موازنه قدرت ایجاد کند . اگر حزب‌الله دارای قابلیت‌های زیادی باشد با یک رویارویی قاطعی مواجه می‌شویم و نباید اجازه دهیم تحت هیچ شرایطی چنین اتفاقی رخ دهد.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رژیم صهیونیستی (اسرائیل) بیشتر بخوانید... مقاله وزیر صهیونیست در تمجید از امارات/ تل‌آویو٬ ابوظبی را دروازه ورود به جهان عرب می‌داند آیا نتانیاهو گزینه اجباری حاکمیت بر رژیم صهیونیستی است؟ عناصر اضمحلال و فروپاشی اسرائیل-۳|وقتی نیمی از جامعه صهیونیست خود را تحت تبعیض احساس می‌کنند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل اسرائیل رژیم صهیونیستی نخست وزیر حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف منابع عبری به ناتوانی تل آویو در تحقق اهداف جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان معاریو و پایگاه خبری عبری والا اذعان کردند که مقامات اسرائیلی قادر به نابودی حماس نیستند.

پایگاه خبری والا بیان کرد که تصویر پیروزی کامل که نتانیاهو وعده آن را داده بود، بین ساحل غزه و شهرک تخلیه شده المطله درهم شکست و پس از گذشت بیش از نیم سال از جنگ، دولت رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته سیاست یا استراتژی مرحله بعد از جنگ را ارائه دهد.

منبع مذکور اشاره کرد که در چنین شرایطی، حماس ثابت و پابرجا مانده و دوباره به قدرت بازگشته است و نتانیاهو بخاطر عدم فروپاشی ائتلاف دولتی خود، از اتخاذ تصمیمات سیاسی سخت خودداری می‌کند و همه را بلاتکلیف نگه داشته است.

در همین راستا، روزنامه عبری زبان معاریو نیز گفت که نتانیاهو، گانتز، گالانت و هرتزی هلیوی توانستند اوضاع را پیچیده کنند و هیچ نگرش راهبردی برای نابودی حماس و حزب الله که شهرک‌های صهیونیستی در شمال را هدف قرار می‌دهد، ندارند، اما خط پایان این اوضاع پیچیده و درهم همچنان دور است زیرا ایران وارد معادله شده است.

همچنین آویگدور لیبرمن رئیس حزب «اسرائیل بیتنا» تاکید کرد که اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی باید برکنار شوند.

وی در ادامه اعتراف کرد: ما نه در مسیر پیروزی بلکه در مسیر ننگ حرکت می‌کنیم.

لیبرمن اضافه کرد: تحولات روز گذشته در جبهه شمالی بسیار مهم‌تر از چیزی است که به آن پرداخته ایم. این تحولات بیانگر عدم مسؤولیت اسراییلی‌ها است.

وی بیان کرد: نظامیان و اسرائیلی‌ها مانند پرنده‌ها در تیررس نیروهای حزب الله قرار گرفته اند.

روز گذشته حزب الله لبنان پایگاه‌ها و مراکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در هفت منطقه شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب و موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه درباره این حمله‌ها اعلام کرد: برای اعلام حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شریف و دلاور آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۲:۳۰ ظهر و پس از رهگیری دقیق تحرکات دشمن در پایگاه «المرج» و رسیدن نظامیان و تجهیزات دشمن به مکان مورد نظر، آنها را به صورت مستقیم هدف سلاح مناسب موشکی قرار داده و به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت نوار غزه با ارائه گزارشی از جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه طی حدود ۲۰۰ روز گذشته خبر داد.

در این گزارش آمده است: تعداد شهدای فلسطینی در نوار غزه به ۳۴ هزار و ۱۲ تن افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد زخمی‌ها در این باریکه به ۷۶ هزار و ۸۳۳ تن رسیده است.

وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم چهار کشتار علیه خانواده‌های فلسطینی انجام داده‌اند که در جریان آنها ۴۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۳ تن دیگر زخمی شده‌اند.

هنوز صدها تن از شهدا و زخمی‌های فلسطینی در زیر آوار خانه‌های ویران شده در اثر حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارند و تعداد زیادی نیز مفقود شده‌اند.

کد خبر 6082854

دیگر خبرها

  • اعتراف منابع عبری به ناتوانی تل آویو در تحقق اهداف جنگ غزه
  • اقدامات نتانیاهو برای اسرائیلی‌ها هم مضحک است
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • لیبرمن: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی
  • اعتراف خبرنگار ایرانی بی‌بی‌سی به نفوذ پهپادی حزب الله/ این حمله پیام هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی بود
  • تمامی مسلمانان باید برای نابودی رژیم شیطانی و حبابی صهیونیستی تلاش کنند
  • حماس:نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد/اسرائیل در ورطه نابودی است
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه