Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سمنان: به منظور مقابله با تکثیر ویروس کرونا، برگزاری مراسم های عمومی در آرامستان شهرستان سمنان ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، سید عباس دانایی در جلسه مشترک ستاد مبارزه با کرونا و شورای پدافند غیر عامل شهرستان سمنان با تاکید بر رعایت بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی در مقابله با بیماری کرونا گفت: تا اطلاع ثانوی تمام مراسم های عمومی در آرامستان این شهرستان تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اعلام رنگ زرد این شهرستان در شیوع ویروس کرونا افزود: مهار و مدیریت کرونا ، بستگی به رفتار مردم دارد و اگر آمار پیشگیری افزایش یابد فرصت و قدرت مقابله کادر درمان با این ویروس نیز افزایش می یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، صبح پنجشنبه با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گرمسار در قالب سفر دولت سیزدهم به استان سمنان دو باب خانه بهداشت افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمسار درباره جزئیات این طرح بیان کرد: این خانه‌های بهداشت در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع با اعتبار هر خانه ۱۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

بهرام قدس افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوار تحت پوشش این مناطق ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6081801

دیگر خبرها

  • ممنوعیت چرای زودهنگام دام در عرصه‌های منابع طبیعی بوئین میاندشت
  • واکنش فرودگاه امان به ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • فیلم|برگزاری مراسم رژه روز ارتش در بلوار نماز مشهد
  • برگزاری مراسم روز ارتش در پادگان آموزشی صفرپنج کرمان