Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:44:26 GMT

ستین: واضح است که شانس قهرمانی داریم

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۴۶۱۱

ستین: واضح است که شانس قهرمانی داریم

کیکه ستین سرمربی بارسا امید به قهرمانی در لالیگا را از دست نداده است.

به گزارش "ورزش سه"، شش ماه از حضور کیکه ستین در بارسلونا می گذرد ولی این باشگاه به ندرت روز خوش به خود دیده است. بارسای والورده صدرنشین لالیگا بود ولی با کیکه ستین حالا 4 امتیاز با رئال اختلاف دارد و احتمالا قهرمانی را از دست خواهد داد ولی جوزپ ماریا بارتومئو در مصاحبه امروز خود تاکید کرد که ستین فصل بعد نیز سرمربی بارسا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید بهترین بازی بارسا زیر نظر ستین، یکشنبه شب برابر ویارئال بود که به برتری 1-4 آبی اناری ها ختم شد. بارسا فردا به مصاف اسپانیول خواهد رفت و در صورت پیروزی، سقوط همشهری خود را قطعی خواهد کرد.

 

 

 

 

بارسا فردا از هفته 35 لالیگا میزبان اسپانیول در دربی کاتالونیا خواهد بود. کیکه ستین در نشست خبری این بازی گفت:« دربی همیشه دربی است و به جایگاه دو تیم ارتباطی ندارد. باید روی پیروزی تمرکز کنیم و بهترین نمایش خودمان را ارائه دهیم. این دربی برای بسیاری از بازیکنان حداکثر اهمیت را دارد و هیجان انگیز خواهد بود. واضح است که شرایط ما با اسپانیول که در خطر سقوط است، تفاوت دارد ولی پیروزی ما تضمین شده نیست.»

 

آینده:« این حس را ندارم که اخراج خواهم شد. قبلا چنین شرایطی را تجربه کرده ام و می توانم اوضاع کنونی را مدیریت کنم. تمرکز خودم را روی کارم گذاشته ام و متوجه شده ام که در باشگاه از من و عملکرد تیم رضایت دارند. فکر نمی کنم با یک برد یا یک باخت، این دیدگاه تغییر کند.»

 

شرایط بارسا:« به اندازه کافی خوشحالیم. این را بارها گفته ام که یک چیز کسب نتیجه است و یک چیز دیگر حس و حال تیم. در مجموع حس مثبتی در تیم دیده می شود. دو بازی اخیرمان برابر تیم های مدعی(اتلتیکو و ویارئال) بود. در هر دو بازی خوب بودیم ولی برابر ویارئال در تمام کنندگی دقت بیشتری داشتیم و توانستیم پیروز شویم. قطعا در برخی موارد باید بهتر شویم و به طور پیوسته باید خودمان را قدرتمندتر کنیم.»

 

 

 

 

وی ای آر:« هر کسی می تواند ضمن حفظ احترام، عقیده اش را بگوید. رئیس باشگاه نیز با تمام احترام، نظرش در مورد وی ای آر را گفت(اینکه در شروع مجدد لالیگا به سود رئال عمل کرده است). وی ای آر در برخی مواقع به شکلی عجیب عمل کرده است و تعجب همه را باعث شده است. روی برخی صحنه ها برای یک تیم دخالت می کند و در صحنه مشابه برای تیمی دیگر، خیر. معتقدم شرایط برای همه باید برابر باشد و انصاف رعایت شود.»

 

رئال مادرید:« برخی مواقع تصمیمات داوری روی یک تیم تاثیر مثبت می گذارند و بعضی مواقع هم تاثیر منفی. این همیشه وجود داشته و بازهم شاهدش خواهیم بود.»

 

 

 

 

شانس قهرمانی:« واضح است که هنوز می توانیم قهرمان شویم. از لحاظ ریاضی شانس داریم. البته آسان نخواهد بود ولی ما امیدمان را از دست نمی دهیم. باید به خودمان فکر کنیم و همه 4 بازی باقیمانده را پیروز شویم و سپس ببینیم رئال چه نتایجی می گیرد. ما تا روز آخر تلاش می کنیم.»

 

مثلث مسی، گریزمان و سوارز:« این حس وجود دارد که این سه به هماهنگی لازم رسیده اند ولی معتقدم قبل از این هم هماهنگی خوبی داشتند. آنها برابر ویارئال عالی بودند. البته به تیم حریف هم بستگی دارد و برخی مواقع حریفان اجازه همکاری لازم به این سه مهاجم را نمی دهند.»

  لوئیس سوارز رئال مادرید کیکه ستین لیونل مسی بارسلونا آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوئیس سوارز رئال مادرید کیکه ستین لیونل مسی بارسلونا کیکه ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس

جود بلینگام یک‌بار دیگر ستاره رئال مادرید برابر بارسلونا بود. او که در بازی رفت برابر این تیم توانسته بود با زدن دو گل باعث برتری رئال شود، دیشب در دقیقه ۹۱ گل سوم و پیروزی‌بخش رئال را زد تا تقریبا قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا قطعی شود.

او روی پاس لوکاس واسکز و در شرایطی که کسی او را مهار نکرده بود، توپ را به زیبایی به طاق دروازه بارسا چسباند.

در پایان بازی جود نیز مثل دیگر بازیکنان رئال در زمین جشن گرفته بود و مشغول خوشحالی بود. در این بین یک حرکت ستاره انگلیسی جنجالی شد که به هیس دادن او به اندک هواداران بارسا حاضر در برنابئو مربوط بود.

به نظر می‌رسد او رو به جایگاه فوقانی برنابئو که در آن هواداران بارسا حضور داشتند، هیس نشان می‌دهد که این حرکت اصلا بازخورد خوبی در شبکه‌های اجتماعی و بین بارسایی‌ها نداشت. 

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، جود بلینگام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم