Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهیار قیصرآباد گفت:‌در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود در روستا ۳ طرح اشتغال‌زایی در کارگروه بانوان روستای قیصر آباد به‌منظور توانمندسازی بانوان بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ جلسه امور بانوان روستای قیصرآباد به‌ منظور تشکیل کارگروه بانوان و بررسی مسائل و بهبود روند کار امور بانوان با حضور پریسا شیری‌زاده دهیار روستای قیصرآباد و جمعی اmز بانوان کارآفرین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیری‌زاده در این جلسه با اشاره به توانمندی بانوان در روستای قیصرآباد اظهار داشت: ۳ طرح اشتغال‌زایی جهت توانمندسازی بانوان روستای قیصرآباد در جلسه کارگروه مطرح شد که شامل کشت زعفران، ایجاد کارگاه تولید میز، تابلو، زیرلیوانی، سینی و غیره و آموزش و تولیدات صنایع‌دستی و هنری است.

وی افزود: کلیه طرح‌های مطرح‌شده در کارگروه نیاز به مطالعه و برنامه‌ریزی دارد که در جهت استفاده از ظرفیت‌های موجود در روستا موردبررسی قرار می‌گیرد.

دهیار روستای قیصرآباد با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن برای بانوان در روستا بیان کرد:‌ نخستین برنامه‌های آموزشی در روستای قیصرآباد کلاس آموزشی قرآن از دوره مبتدی تا ترتیل و قرائت است که در راستای رشد و تعالی مسیر حرکت بانوان با نور هدایت قرآن در هفته پیش‌رو آغاز به کار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر و بر اساس تعاملات صورت گرفته برگزاری کلاس‌های خوشنویسی با خودکار که با همکاری و پیگیری‌های خیران ساکن در روستا به ‌منظور استفاده اهالی انجام‌گرفته با استقبال خوبی روبه‌رو نیز مواجه شده است.

دهیار روستای قیصرآباد با تأکید بر اینکه بانوان روستا می‌بایست از تعامل و ارتباط لازم با یکدیگر برخوردار باشند، افزود:‌ طی جلسه‌ای که در دفتر شورای اسلامی روستای قیصر آباد برگزار شد، اعضای کارگروه بانوان روستای قیصر آباد از میان بانوان کارآفرین و علاقه‌مند تعیین شدند، لذا بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمامی بانوان می‌توانند در حیطه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، هنری و… با یکدیگر همکاری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانوان روستای بانوان روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  اولین جلسه مراکز مهر خانواده در محل دادگستری باحضور اصغر حمیدی رئیس دادگستری و اکرم عالی مسلک رئیس بهزیستی به اتفاق کارشناسان حوزه پیشگیری بهزیستی و دادگستری در خصوص نحوه اجرای برنامه‌های ابلاغی شورای اجتماعی کشور به دادگستری تشکیل شد.


عالی مسلک ، رئیس بهزیستی سلماس گفت: در این جلسه کارشناس پیشگیری بهزیستی گزارش جامعی از عملکرد خود درخصوص مرکز مهر خانواده در سال ۱۴۰۲ ارایه و برنامه های ابلاغ شده مربوط به ‌پشتیبانی و استمرار فعالیت مراکز ملاقات فرزندان طلاق موضوع تبصره ذیل ماده ۴۱قانون حمایت خانواده و آیین نامه اجرایی آن بحث و تبادل افکار و برنامه مدون تدوین شد.


در ادامه جلسه در مسائل مربوط به تامین هزینه‌های مصرفی و تجهیزات مرکز و نیز وسایل مورد نیاز مطرح و ریاست دادگستری با تامین آنها موافقت کرد .

 

دیگر خبرها

  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب
  • تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • تلاش بر این است که به تولید و اشتغال کشور کمک کنیم
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم