Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:52:12 GMT

مدیرکل اطلاعات گلستان: رسانه نباید منفعل باشد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۴۷۴۷

مدیرکل اطلاعات گلستان: رسانه نباید منفعل باشد

به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا از شورای اطلاع رسانی گلستان، جلالی در شورای اطلاع رسانی گلستان افزود: رسانه های خارجی و معاند از کوچکترین فرصت و بهانه برای ناامیدی مردم و حمله به نظام جمهوری اسلامی و تضعیف مبانی آن استفاده می‌کنند بنابراین در چنین شرایطی بهتر است رسانه های کشورمان با پرهیز از انفعال رویکرد تهاجمی خود را تشدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: اکنون و در حالیکه قیمت برخی کالاها بدلیل تبلیغات منفی و کاذب تحت تاثیر قرار گرفته است؛ یک واحد تولیدی در گلستان افزایش تولید روزانه تخم مرغ را از یک به چهار میلیون عدد هدف گذاری کرده اما چنین موفقیت‌هایی و نظایر آن کمتر بازتاب رسانه ای داده میشود.

وی بیان داشت: اکنون در همین استان گلستان بسیاری از کارآفرینان راهبرد جهش تولید را در پیش گرفته اند اما اینگونه تلاش ها بازتاب رسانه ای کمتری دارد.

وی یکی از دلایل این مشکل را ضعف برخی دستگاه‌ها و روابط عمومی سازمانها در انتقال اطلاعات به رسانه ها عنوان کرد.

مدیرکل اطلاعات گلستان با تقدیر از زحمات عوامل پزشکی و درمانی بویژه در این استان گفت : اکنون اقلام بهداشتی و درمانی از ماسک تا سایر تجهیزات پزشکی در داخل استان تولید می‌شود.

جلالی تاکید کرد: نیازمند آن هستیم تا زحمات دستگاههای اجرایی؛ تلاش و سرمایه گذاری کارآفرینان برای جهش تولید و سایر موفقیت ها بازتاب رسانه ای بیشتری داده شود.

وی تصریح کرد: امید و شادی نیاز جامعه امروزی است که در این ارتباط نقش رسانه ها حائز اهمیت است.

معاون سیاسی استاندار گلستان هم در این جلسه گفت: نباید به گونه ای عمل کرد که موضوعات اجتماعی به مسئله سیاسی تبدیل شود.

عبدالرضا چراغعلی افزود: برخی مسایل نه چندان مهم اجتماعی در نتیجه کم توجهی فلان مسوول، به مسئله سیاسی تبدیل شده است.

وی همچنین گفت برای برگزاری انتخابات در چهار شهرستان کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان آمادگی داریم و امیدواریم شرایط (کرونا) برای اخذ آرای مردم در ۲۱ شهریور آماده شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی گلستان وزارت اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی گلستان وزارت اطلاعات ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی گلستان وزارت اطلاعات رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل پس از شکست در ۷ اکتبر استعفا داد

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که آهارون حلیوا، رئیس بخش اطلاعات نظامی در پی مسئولیت خود در قبال شکست در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، تصمیم به استعفا از ارتش صهیونیستی گرفت.

براساس گزارش المیادین، رسانه‌های صهیونیستی اشاره کردند که استعفای او فوری نخواهد بود، اما انتظار می‌رود پس از چند هفته انجام شود. او توضیح داد که در این مدت از او خواسته می‌شود تا جانشین خود را انتخاب کند و همچنین تحقیقات دیگری در مورد امان را تکمیل کند که حلیوا قبل از استعفا به رئیس ستاد ارائه خواهد کرد.

آمیت ساعر، رئیس تیپ تحقیقاتی در بخش اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی موسوم به امان  چند روز پیش بلافاصله پس از بر عهده گرفتن مسئولیت کامل شکست اطلاعاتی این رژیم در ۷ اکتبر، از سمت خود استعفا داد.

این در شرایطی است که از زمان وقوع طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی بین جناح‌های این رژیم، از جمله کابینه، نهاد‌های امنیتی و نهاد‌های نظامی در مورد اینکه چه کسی مسئولیت این شکست را بر عهده دارد، کشمکش ادامه دارد. 

تحلیلگران سیاسی و نظامی در رژیم صهیونیستی انتظار دارند که این موضوع به بمبی تبدیل شود که به محض پایان جنگ منفجر می‌شود و این همان چیزی است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر به دلیل آن به دنبال طولانی کردن جنگ است. 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل پس از شکست در ۷ اکتبر استعفا داد
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد