Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@11:54:23 GMT

۱۱ نفر دیگر در دام ویروس کرونا افتادند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۴۷۹۳

۱۱ نفر دیگر در دام ویروس کرونا افتادند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۵ نفر با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که نتیجه آزمایش ۱۱ نفر از بیماران بستری در مراکز درمانی استان مثبت اعلام شد و موارد مثبت قطعی مبتلایان سرپایی هم به صورت تجمیعی از طریق وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با فوت دو نفر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار فوتی‌ها بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری به ۵۸ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، تعداد افراد بستری در مراکز درمانی استان را ۷۵ نفر اعلام کرد و گفت: هم اکنون ۱۶ بیمار با شرایط وخیم در بخش‌های ویژه مراکز درمانی بستری استان هستند.

بیشتر بخوانید

کودکان هم کرونا می‌گیرند، مراقب آن‌ها باشید

شیرانی با اشاره به اجرای پویش استفاده همگانی از ماسک به صورت رسمی در استان چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: همه مردم استان باید توجه داشته باشند با استفاده از ماسک از حریم سلامت خود محافظت و از حضور در تجمعات و مراسم عروسی و ترحیم پرهیز کنند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند

به گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، یکی از امکانات حیاتی و بنیادین هر بیمارستان برای حفظ جان و کمک به روند بهبود بیماران گاز اکسیژن است. پایش مداوم کیفیت این گاز در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

خلوص و فشار از مهمترین پارامتر‌های اکسیژن در مراکز درمانی‌اند که باید تحت نظارت باشند. در همین راستا محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت دستگاهی شدند که میزان اکسیژن محیط را اندازه گیری می کند.

این دستگاه یک سیستم کنترل، نظارت، مدیریت و آنالایزر اکسیژن است و به منظور توزیع گاز اکسیژن سالم و بدون افت پارامتر‌ها در بیمارستان و مراکز درمانی تولید شده است.

نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی این دستگاه، هرکدام یک شاخص و پارامتر را مدیریت یا کنترل می‌کنند. به عنوان مثال یک دستگاه، خلوص و دستگاه دیگر فشار را مدیریت می‌کند. دستگاه تولیدی این شرکت علاوه بر اندازه‌گیری مصرف( فلو) گاز اکسیژن، میزان خلوص و فشار اکسیژن را نیز نظارت و مدیریت می‌کند.

کیفیت، صحت، دقت و اندازه‌گیری این محصول نسبت به نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی بالاتر است و بنابر نیازسنجی تیمی مجرب از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ساخته شده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • افتخاری دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
  • اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در چهارمحال و بختیاری