Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از استانداردسازی بالغ بر ۸۵ درصد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، علی‌اصغر چاغروندی در این باره گفت: به منظور کاهش خطرات احتمالی در جایگاه‌ها و به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از تعداد ۲۳ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی تک و دو منظوره این منطقه، بالغ بر ۸۵ درصد موفق به اخذ گواهینامه و تأییدیه بازرسی ادواری از سازمان ملی استاندارد (استاندارد سازی) شدند و مابقی جایگاه‌ها نیز در حال استانداردسازی تجهیزات خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاغروندی تصریح کرد: بحث ایمنی و سلامت جایگاه‌های سی‌ان‌جی در اولویت این شرکت است که شامل بازرسی مطابق استانداردهای مورد تایید سازمان ملی استاندارد کشور پیرامون کلیه تجهیزات موجود در جایگاه‌ها است.

وی به بازدیدهای ادواری ماهیانه توسط کارشناسان واحد سی‌ان‌جی منطقه اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم با انجام بازدیدهای دوره‌ای، خطرات احتمالی در این جایگاه‌ها را به حداقل برسانیم.

مدیر منطقه ایلام تاکید کرد: مصرف روزانه  سی‌ان‌جی در سطح این منطقه به مقدار یکصد و ۴۷ هزار متر مکعب است که معادل صرفه‌جویی ماهیانه قریب به چهار میلیون و پانصد هزار لیتر در مصرف بنزین است.

منبع: شانا

کلیدواژه: پخش منطقه ایلام صنعتCNG منطقه ایلام جایگاه ها سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

وی توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T۶۸۳ باید پیامک GT۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کدها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کدها توضیح داد: این کدها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

کد خبر 6087291 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • معامله ۱۷۵ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله ایران
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت