Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس مرکز حراست وزارت کشور با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه اصلی وزارت کشور است، گفت: دشمن به دنبال بهره برداری‌های سیاسی از مسئله اتباع و مهاجرین خارجی و ممانعت از انعکاس واقعی۴ دهه خدمات ایران به اتباع است. تاریخ انتشار: 16:16 - 17 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۶۰۰ خبرگزاری میزازن -  طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ابراهیم شوشتری در همایش مدیران کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور تاکید کرد: باید با منطق و تدبیر در رسیدگی به مسائل اتباع و مهاجرین خارجی جلو برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرط مدیریت درست در گرو شناخت درست از موضوع و روشن بودن اهداف است.

مشاور وزیر کشور با بیان اینکه به مساله اتباع علاقه مندی بالایی دارم و برای این منظور سفر‌های زیادی به استان‌های کرمان، یزد و مشهد جهت بازدید از وضعیت اردوگاه‌ها داشته ام، گفت: انصافا کار رسیدگی به امور اتباع، ظرافت و حساسیت خاصی دارد.   بیشتر بخوانید:  عضویت شخصیتهای حقوقی در شبکه های اجتماعی ممنوع است   شوشتری یادآور شد: با توجه به حساسیت بالای سیاسی موضوع، باید نهایت دقت و توجه به رسیدگی به امور اتباع در کشور را در چارچوب قانون داشته باشیم.

رییس مرکز حراست وزارت کشور با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال رصد موضوع و بهره برداری‌های سیاسی از مسئله اتباع و مهاجرین خارجی در ایران است، گفت: جمهوری اسلامی ایران حدود چهل سال است که با میزبانی از میلیون‌ها نفر از مردم افغانستان، سرویس‌ها و خدمات زیادی را ارائه می‌دهد، اما برنامه ریزی‌های رسانه‌ای دشمن، با سو استفاده از یک اتفاق کوچک یا با القای یک ادعای دروغ، تلاش می‌کند تا این خدمات ۴۰ ساله را تحت الشعاع قرار دهد.

شوشتری تصریح کرد: تجربه تحولات رسانه‌ای در همین ماه‌های گذشته در این عرصه نشان می‌دهد که دشمن، با القای یک دروغ، حاشیه سازی‌های مهمی را برای کشور تدارک می‌کند.

وی اضافه کرد: مدیران کل اتباع استان‌ها که از نزدیک درگیر با امور اتباع و مهاجرین خارجی هستند، باید نهایت تلاش شان را داشته باشند که در چارچوب موازین قانونی و معیار‌های اخلاقی و انسانی، از حاشیه سازی‌ها و بهانه جویی‌های دشمن پیشگیری کنند.

رییس مرکز حراست وزارت کشور در بخش دیگری از صحبت‌ها به کارویژه بخش حراست وزارت کشور اشاره کرد و گفت: اصلی‌ترین ماموریت حراست، حراست و صیانت از نیروی انسانی موجود در بدنه وزارت کشور است.

شوشتری ادامه داد: نیروی انسانی سرمایه اصلی وزارت کشور است و در این عرصه، مرکز حراست وزرات کشور تمام تلاش خود را دارد که از این نیروی انسانی به بهترین وجه ممکن حفاظت کند.

مشاور وزیر کشور با استناد به بررسی‌های دقیق موجود، آسیب‌های پیش روی مدیران و کارکنان را برشمرد و توصیه‌های متناسب را در این زمینه ارائه کرد.   انتهای پیام*/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت کشور اتباع و مهاجرین خارجی حراست وزارت کشور نیروی انسانی مرکز حراست امور اتباع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی ها چه تعداد خانه در ترکیه خریدند؟/ اتباع این کشور رتبه اول را دارند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از آناتولی، فروش خانه به اتباع خارجی در ترکیه در ماه مارس سال جاری (اسفند/ فروردین) به نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش یافت، اما شهروندان روسیه و ایران همچنان در صدر خریداران هستند.

فروش خانه به اتباع خارجی در ماه مارس 2024 با 47.9 درصد کاهش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به 1778 باب رسید.

براساس داده‌های سازمان آمار ترکیه (TÜİK)، سهم فروش مسکن به اتباع خارجی در کل میزان فروخته شده در ماه مارس 1.7 درصد ثبت شد.

بیشترین تعداد خانه‌های فروخته شده به اتباع خارجی با 618 باب در استانبول ثبت شد. آنتالیا با 618 باب خانه رتبه دوم را به خود اختصاص داد. مرسین نیز با 151 باب خانه در رده سوم قرار گرفت.

میزان فروش مسکن به اتباع خارجی در ترکیه طی ژانویه - مارس با 48 درصد نزول در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به 5685 باب رسید.

طی ماه مارس به‌ ترتیب اتباع روسیه، ایران، عراق و اوکراین بیشترین خرید مسکن را از ترکیه انجام دادند.

روس‌ها 411 باب خانه، ایرانی‌ها 182 باب خانه، اوکراینی‌ها 129 باب خانه و عراقی‌ها نیز 82 باب خانه خریدند.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896860

دیگر خبرها

  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • ایرانی ها چه تعداد خانه در ترکیه خریدند؟/ اتباع این کشور رتبه اول را دارند
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • جلسه ساماندهی اتباع ومهاجرین خارجی استان یزد
  • جزئیات تازه از حمله ایران علیه اسرائیل به روایت مشاور وزیر کشور | سفیر سوئیس به جای وزارت خارجه به سپاه احضار شد!
  • جزئیات جدیدی از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل به روایت مشاور وزیر کشور/ تمام تصورات این بود که این جنگ حداقل یک ماه تا ۳ ماه طول می‌کشد، اما تقریباً یک روز بیشتر طول نکشید/ تمام موشک‌های هایپرسونیک ما به هدف اصابت کرد
  • واشنگتن: ما به دنبال ممانعت از گسترش مناقشه در منطقه هستیم