Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در دیدار با رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: دانشگاه فرهنگیان از مجموعه وزارت آموزش و پرورش به حساب می آید و برای آموزش و پرورش نیرو تربیت می‌کند لذا با توجه به قدیمی بودن ساختمان خوابگاه‌های پردیس‌های دانشگاه نیاز است تا با تأمین اعتبار ملی و استانی فضای خوابگاهی را توسعه دهیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش به عهده دانشگاه فرهنگیان است و برای ما حائز اهمیت می باشد که معلمی که در این دانشگاه تحصیل می کند،از شرایط خوب و مناسبی برخوردار باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان ضمن ابراز خرسندی از این که دانش آموزان رتبه برتر در کنکورهای سراسری دانشگاه فرهنگیان را انتخاب می کنند، اظهار امیدواری کرد: این نوید خوبی است که نخبگان از طریق دانشگاه فرهنگیان وارد مجموعه آموزش و پرورش و دستگاه تعلیم و تربیت می شوند.

او تصریح کرد: در سال گذشته خوابگاه عارفین پردیس شهید باهنر را با زیربنای ۵۰۰ متر مربع ساختیم و تعمیرات تاسیسات موتورخانه ها و شوفاژ ساختمان خوابگاه پردیس شهید رجایی را نیز انجام دادیم که کل این پروژه ها با ۷ میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: در صورت تامین اعتبار بر اساس درخواست ها و نیازهای دانشگاه فرهنگیان طبق اولویت‌های خود دانشگاه کار بهسازی و بازسازی خوابگاه ها و فضاهای قدیمی این دانشگاه در دستور کار نوسازی مدارس استان کرمان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، گفت: بعد از ساخت خوابگاه عارفین و انجام تعمیرات تاسیسات با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال به دنبال توسعه فضای خوابگاهی در پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان کرمان هستیم.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش نوسازی مدارس استان کرمان دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس از تمامی همکاران فرهنگی و همچنین فعالان تعلیم و تربیت استان برای ثبت نام و مشارکت در دومین رویداد ملی الف‌تا دعوت کرد.

فرشید قاسمی امروز، ۲۷ فروردین در نشست هفتگی برخط با رؤسا و اعضای شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش سراسر استان با بیان اهداف رویداد ملی الف‌تا افزود: الف‌تا ساز و کاری است که با زمینه‌سازی خلق روایت‌های تربیتی، قله‌سازی از قهرمانان تربیتی و ایجاد بستر تعامل و هم‌افزایی معلمان، مدیران و فعالان تربیتی سراسر کشور به‌دنبال زمینه‌سازی برای حرکت و کنش جمعی معلمان در سطح مدرسه است.

وی گفت: قبلا جشنواره‌های مختلفی از قبیل جشنواره‌های یاددهی _ یادگیری معاونت ابتدایی، الگوها و روش‌های تدریس معاونت متوسطه و تربیت بدنی و سلامت و تجارب برتر تربیتی معاونت پرورشی برگزار می‌شد که از سال جاری همه این جشنواره‌ها تجمیع و تحت عنوان الف‌تا برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: تمامی معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی مدارس با مراجعه در وبگاه alefta.ir، تجربه خود را تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت، در محور مدنظر خود ثبت کنند.

وی تصریح کرد: آثار ارسالی به این رویداد ملی در دو سطح استانی و ملی ارزیابی و انتخاب خواهند شد که آثار برگزیده ملی در نمایشگاهی در تهران به نمایش عموم قرار داده خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس یادآور شد: قرار است در استان و کشور نیز از آثار و تجارب برتر نیز فیلم مستند تهیه شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا