Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، علیرضا وهاب زاده در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: رییس شورای شهر تهران: دفن ۷۰ مبتلا به کرونا در تهران در حالی است که تعداد دفن‌شدگان بیماری کرونا به ۱۹نفر رسیده بود اما مجددا آمارها افزایش یافت. شما که میدونید روند شیوع و ابتلا چقدره، چرا طرح ترافیک رو لغو نمی‌کنیدتا مردم مجبور نباشن در این شرایط از مترو و اتوبوس استفاده کنن!؟

 

اخبار مرتبط عضو شورای شهر تهران: از شهردار خواستم طرح ترافیک را لغو کند محسن هاشمی: روز گذشته 70 فوتی ناشی از کرونا دفن شد چرا کرونا برای کودکان مرگبار نیست؟ اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / جمعه 6 تیر 99 زالی: مراجعه‌ی بیماران مبتلا به کرونا در تهران افزایش یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا طرح ترافیک محسن هاشمی لغو طرح ترافیک کرونا آمار کرونا وهاب زاده افزایش آمار کرونا دفن شدگان کرونا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران روز شنبه ۲۵ فروردین ماه با صدور حکمی اسماعیل فتاحی را به سمت مشاور و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است: امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با روحیه انقلابی، همه همت خویش را صرف انعکاس اخبار و رویدادهای فرمانداری و نیز تحقق برنامه ها و ماموریت های محوله نمائید.

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت از پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت تهران بازدید کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا این تاریخ
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ تمدید شد
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • قطر خواستار کاهش تنش در منطقه شد
  • سونامی دیابت در ایران/ بسیاری از مبتلایان به دیابت از بیماری خود بی اطلاع هستند
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران