Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی روز سه شنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: «در پی انتشار ادعای کذب عناصر ضد انقلاب در رسانه‌ها مبنی بر وقوع انفجار در مجتمع هسته‌ای شهید رضایی نژاد اردکان در استان یزد، به آگاهی می‌رساند هیچ حادثه‌ای در این مجتمع هسته‌ای رخ نداده است و ادعای عناصر ضد انقلاب در خارج کشور به منظور همراهی با رژیم تروریست و جنگ‌طلب صهیونیستی و در راستای فضاسازی رسانه‌ای، ایجاد ناامیدی و همراهی با فشار حداکثری شیطان بزرگ به ملت سربلند ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: «عکس‌های انتشار یافته ماهواره‌ای نیز مربوط به این مجتمع نیست.»

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد ادعای فروش تسلیحات به تل آویو از سوی فرانسه

از زمان آغاز جنگ غزه کشور‌های غربی و در راس آنها آمریکا تسلیحات لازم برای کشتار فلسطینیان را در اختیار اسراییل قرار داده است. با این وجود، برخی کشور‌ها همانند کانادا با تصویب طرحی، فروش تسلیحات آتی به این رژیم را متوقف کرده اند. این در حالی است که هنوز هم شواهد از ارسال تسلیحات غربی به تل آویو برای نسل کشی فلسطینیان حکایت دارد. 

به گزارش الجزیره، سباسشن لکورنو، وزیر دفاع فرانسه امروز (سه شنبه) ادعای مطرح شده از سوی خبرنگاران تحقیقی مبنی بر ارسال تسلیحات فرانسوی به اسراییل در بحبوحه نسل کشی فلسطینیان در غزه را تکذیب کرد. 

خبرنگاران تحقیقی اعلام کرده اند شرکت تسلیحاتی یورولینکز (Eurolinks) مستقر در شهر مارسی، قطعات مربوط به اسلحه ام ۲۷ و فشنگ‌های جنگی به اسراییل فروخته است. 

در این گزارش عنوان شده است که این تسلیحات می‌تواند از سوی ارتش اسراییل علیه غیرنظامیان در غزه استفاده شود. 

خبرنگاران اقدام به انتشار تصاویر مربوط به این موضوع کرده اند، اما وزارت دفاع فرانسه در نهایت تمامی ادعا‌های مطرح شده را تکذیب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت نیروگاه بوشهر
  • آغاز بتن‌ریزی ساختمان راکتور واحدسوم نیروگاه اتمی بوشهر در آینده
  • آخرین وضعیت نیروگاه بوشهر از زبان معاون سازمان انرژی اتمی
  • ممانعت از انتشار ۸ میلیون تن آلاینده با تولید برق هسته‌ای
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • رد ادعای فروش تسلیحات به تل آویو از سوی فرانسه
  • اجرای موفق سیاست «درهای باز، نوآوری باز» در سازمان انرژی اتمی
  • ارتقای دانش هسته‌ای با سیاست در‌های باز، نوآوری باز/اکتشافات هوایی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • برنامه‌ریزی‌های مدون برای تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه‌های قدرت و راکتورهای داخلی
  • تولید ۲ تن کیک زرد به روش هیپ‌لیچینگ در سال گذشته