Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به شکایت ۱۳۰۰ صفحه‌ای باشگاه پرسپولیس از برانکو گفت: او مربی بزرگی است و به گردن پرسپولیس حق دارد. یک خط هم علیه او شکایت نکردیم.

مهدی رسول‌پناه روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اعلام رای فیفا در پرونده شکایت گابریل کالدرون از پرسپولیس گفت: ما منتظر این رای بودیم و این رای و جرایم آن از سوی فیفا در نهایت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص شباهت پرونده گابریل کالدرون با پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس خاطرنشان کرد: هر پرونده روند خودش را دارد. متاسفانه در پرداخت دستمزد کالدرون، تاخیر پنج روزه شکل گرفت. موعد پرداخت ۲۳ ژانویه بود. زمانی که او درخواست فسخ کرد، ما ۲۰ روز زمان داشتیم تا نسبت به پرداخت قسط اول او اقدام کنیم اما تاخیر ۵ روزه منجر به صدور رای کنونی علیه پرسپولیس شد. ما با کالدرون صحبت کردیم. خود او هم برای تفاهم اعلام آمادگی کرده است. منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه ممکن است در پرونده کالدرون هم مانند برانکو بدقولی صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: در مورد برانکو باید بگویم که واقعا نسبت به او بی‌مهری شد. برانکو مربی بزرگی است و گردن پرسپولیس حق داشت. باشگاه باید مطالبات او را پرداخت کنم. در مورد مطالبات ۱۳۰۰ صفحه‌ای هم باید بگویم که باشگاه یک خط هم علیه برانکو شکایت نکرده است. تنها برخی در مورد ۱۳۰۰ صفحه اطلاعات حقوقی نداشتند. آن ۱۳۰۰ صفحه مدارک چهار پرونده بود که باید به cas ارائه می‌دادیم.

وی خاطرنشان کرد: من در مدتی که در قرنطینه بودم کارها را به صورت دورکاری دنبال می‌کردم. باید در مورد کرونا ملاحظاتی صورت می‌گرفت. با ۲ الی ۳ بازی دیگر قهرمانی پرسپولیس مسجل می‌شود. در مورد ادامه لیگ هم از تصمیم سازمان لیگ تمکین می‌کنیم.

رسول‌پناه در مورد اظهارات یکی از اعضای هیات مدیره استقلال که گفته بود با تاکسی برای پرسپولیس جام می‌فرستند، خاطرنشان کرد: افشین پیروانی جواب این اظهارات را داد. صلاح نبود که او چنین صحبت‌هایی را مطرح کند چرا که این فرد عضو شورای شهر هم است. با توجه به اینکه او به تازگی وارد عرصه ورزش شده است، از روی بی‌تجربگی این صحبت‌ها را مطرح کرد.

وی در مورد مالکیت ورزشگاه کاظمی خاطرنشان کرد: در بحث خصوصی سازی قرار شد که دو ورزشگاه به نام پرسپولیس و دو ورزشگاه به نام استقلال باشد. ورزشگاه درفشی‌فر مشکل حقوقی داشت اما توانستیم سند آن را بگیریم. استقرار مکانی ورزشگاه درفشی‌فر قابل مقایسه با هیچ ورزشگاه دیگری نیست. رقم آن از نظر قیمتی بسیار بالا است. ورزشگاه شهدای گمنام هم به ما دادند. ورزشگاه شهید کاظمی هم از طرفی سند ندارد و ارزش ورزشگاه شهدای گمنام بالاتر از این ورزشگاه است اما ما حق استفاده از این ورزشگاه را هم داریم. از نظر کارشناسی بگویم که ورزشگاه متعلق به پرسپولیس ارزش بیشتری دارد.

سرپرست باشگاه پسپولیس در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان گفت: بازیکنان حدود ۷۰ درصد دستمزد خود را گرفتند و پاداش‌ها نیز امروز به حساب آنها واریز شد. این بازیکنان قسمتی از فصل قبل طلب دارند که دستور دادیم آن را نیز پرداخت کنند.

رسول پناه در خصوص احضار علیرضا بیرانوند به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: مدیر مالی ما گفته که صحبتی با بیرانوند در مورد میزان پاداش نداشته و برداشت او اشتباه بوده است. من پیگیر این موضوع بودم. هنوز برای اوساگونا نتوانستیم بلیت تهیه کنیم. در مورد استوکس هم باید بگوییم که به مدیر حقوقی نامه زدیم تا از او شکایت رسمی شود.

وی در مورد وضعیت بیرانوند خاطرنشان کرد: او از ۱۱ تیر بازیکن آنتورپ است. بیرانوند بازیکن بزرگی است و مقدمات سفر او هم به عهده باشگاه بلژیکی است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد استفاده از اینستاگرام باشگاه گفت: استفاده تبلیغاتی به شرکتی واگذار شده و اگر مشکلی باشد پیگیر آن هستیم. تذکر کتبی هم دادیم تا مشکلی پیش نیاید.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس سرپرست باشگاه رسول پناه ۱۳۰۰ صفحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت

پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا پس از آغاز تحقیقات قضایی درباره فساد مالی همسرش اعلام کرد که استعفا از مقامش را بررسی می‌کند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، سانچز چهارشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: باید در مورد ادامه فعالیت به عنوان رئیس دولت یا کناره‌گیری از این مقام افتخارآمیز فکر کنیم.

وی افزود که روز دوشنبه تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد و تا آن زمان فعالیت‌های دولتی و عمومی خود را تعلیق می‌کند.

دادگاهی در مادرید روز چهارشنبه اعلام کرد که در پی شکایت گروه ضدفساد «مانوس لیمپیاس» (دست‌های تمیز) تحقیقاتی را درباره فساد مالی «بگونا گومز» همسر نخست وزیر اسپانیا آغاز کرده است.

تارنمای خبری «ال کنفیدنسیال» چهارشنبه گزارش داد، گومز متهم است که با چند شرکت خصوصی که کمک کالی یا قرارداد دولتی دریافت کرده‌اند، ارتباطاتی دارد و تحقیقات مشخصا به ارتباط او با شرکت گردشگری «گلوبالیا» مربوط می‌شود. گلوبالیا مالک شرکت «ایر اروپا» سومین خط هواپیمایی اسپانیاست.

سانچز اتهام فساد علیه همسر خود را رد کرد و گفت که شکایت مانوس لیمپیاس بخشی از کارزار رسانه‌های «فوق محافظه‌کار» اپوزیسیون راست افراطی و محافظه‌کار برای «آزار و اذیت» همسرش است.

وی تاکید کرد: من ساده‌لوح نیستم. می‌دانم که اتهامات آنها علیه بگونا بخاطر این نیست که او کاری غیرقانونی انجام داده است، بلکه بدلیل این است که او همسر من است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • شکایت فرماندهِ فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است