Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی الجزیره، رئیس‌جمهوری افغانستان امروز -‌سه‌شنبه- هشدار داد که در صورت ادامه جنگ از سوی طالبان، روند صلح در کشور با چالش‌های جدی مواجه خواهد شد.

 «اشرف غنی»، رئیس‌جمهوری افغانستان طی نشستی مجازی درباره افغانستان با نام «تقویت اجماع برای صلح تاکید کرد که دولت این کشور دارای ظرفیت و اراده سیاسی برای پایان دادن به جنگ بوده و یک راه‌حل سیاسی به طالبان پیشنهاد داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غنی افزود: «قهرمانان صلح، مردم افغانستان و منطقه خواهند بود. حمایت منطقه‌ای برای یک سیستم دموکراتیک در افغانستان، همکاری منطقه‌ای را نیز تقویت می‌کند.»

وی نسبت به ادامه خشونت‌ختی در افغانستان و «تداوم روابط طالبان با شبکه‌های تروریستی»، اظهار تاسف کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افغانستان طالبان اشرف غنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید شیرازی، صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شوراهای اسلامی شهرستان بروجن، با اشاره به مشکلات ورزشی آن شهر گفت: سالن باستانی این شهر با توجه به اینکه تازه افتتاح گردیده متأسفانه با مشکل نشت آب از سقف روبرو شده و نیاز به ایزگام دارد.

وی افزود: محوطه سازی نمایندگی تربیت بدنی شهر نقنه، اختصاص ماسه جهت زمین والیبال ساحلی، بکارگیری نیروی انسانی جهت مجموعه ورزشی این شهر، احداث رختکن جهت زمین چمن و نصب روشنایی و پرژکتور برای زمین چمن از مطالبات مردمی هستند که از مسئولین خواستار رفع آنها می‌باشیم.

شیرازی با اشاره به خدمات اداره آب و فاضلاب شهرستان بروجن در شهر نقنه از عملکرد آن شرکت تقدیر و خواستار حل مشکل تأمین آب پارکینگ آن شد.

کد خبر 6084122

دیگر خبرها

  • ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان افغانستان
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • تکذیب ورود قطار ترانزیتی از افغانستان به شبکه ریلی
  • تکذیب ورود قطار ترانزیتی از افغانستان به شبکه ریلی ایران
  • قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است
  • تحولات منطقه‌ای محور رایزنی کاظمی قمی و امیرخان متقی
  • برای تعامل جهان با طالبان در تلاش می‌کنیم
  • ادامه پرواز پهپادهای ناشناس بر فراز آسمان افغانستان
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد