Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@16:11:20 GMT

دیدار تیم ملی فوتبال ایران با ازبکستان در ۱۷ شهریور

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۵۱۶۰

دیدار تیم ملی فوتبال ایران با ازبکستان در ۱۷ شهریور

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی خراطی رئیس دپارتمان تیم های ملی گفت: با توجه به اینکه بازیهای دوستانه در «فیفا دی» از ۱۰ تا ۱۸ شهریور ما آغاز می شود، فدراسیون فوتبال برنامه ریزی و رایزنی خود را برای انجام دیدارهای تدارکاتی پیگیری کرد. قرار است تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۷شهریور) در تاشکند به مصاف تیم ملی فوتبال ازبکستان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فدراسیون فوتبال در حال مذاکره با چند کشور دیگر جهت برگزاری یک دیدار دیگر در تاریخ ۱۳ شهریور ماه است که پس از مشخص شدن تیم مربوطه، از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی می شود.

کد خبر 4968434 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ازبکستان فیفا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی تیم فوتبال فولاد خوزستان اتحادیه جهانی کشتی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: لیگ ما پیر است/ تشریفات ورود VAR چینی به ایران فراهم شده است

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه در سازمان لیگ فوتبال گفت: سه، چهار موضوع مهم مربوط به ساختمان لیگ بود که تشکیل جلسه دادیم. برآیند ما این است که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در تمام ابعاد باید حرکت رو به جلویی داشته باشند. برنامه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای فصل آینده این است که لیگ پویا و متحول در همه ابعاد باشد. لیگ ما تقریبا پیر است و باید به جوانگرایی آن فکر کرد. این آفتی است که وجود دارد و در تیم ملی نیز این مشکل را داشتیم که خوشبختانه جوانگرایی محسوسی انجام شد. هیچ تیم ملی در دنیا قوی نیست مگر اینکه لیگ پربازده پشت آن باشد. تیم ملی برآمده از لیگ است.

جشن برترین‌ها مدل AFC قرار است برگزار شود

او ادامه داد: امروز درباره اختتامیه لیگ با دوستان صحبت کردیم. دوستان در حال نوشتن پروتکلی هستند که به زودی اعلام می‌شود و دقیقا باید اجرا شود. موضوع بعدی، جشن برترین‌هاست که پس از کرونا برگزار نمی‌شد ولی وظیفه سازمان لیگ است که برترین‌های لیگ را انتخاب کند. جشن برترین‌ها مدل AFC قرار است برگزار شود و نزدیک به ۴۰ نفر انتخاب نشود. دقیقا مثل مدل AFC مفید و مختصر برگزار می‌شود. اختتامیه فینال جام حذفی موضوع بعدی بود که احتمالا در کرمان برگزار می‌شود. به دلیل اینکه شهید سردار سلیمانی اهل کرمان بودند، بنا شد بازی در یکی از شهر‌های کرمان برگزار شود.

رئیس فدراسیون در رابطه با جوانگرایی در فوتبال ایران ادامه داد: فصل گذشته ۱۰۰۸ نفر در لیگ ثبت نام کردند، اما فقط ۵۴۸ نفر بازی کردند. پارسال حساسیت نشان دادیم و آن را کاهش دادیم. امسال ۶۲۴ نفر ثبت کردند که ۴۸۴ نفر بازی کردند این موضوع جوانگرایی را بهتر کرده است، اما همچنان مطلوب نیست.

او افزود: امروز بحث‌های خوبی داشتیم که مجید جلالی به عنوان رئیس تکنیکال دایرکتوری باید نظرات خودش را بدهد. باید از جوانان استفاده شود. تعداد زیادی از بازیکنان امید و جوان جایی برای بازی کردن در لیگ برتر ندارند. امیدوار هستیم امسال لیگ پویا و پربازده داشته باشیم.

سقف بودجه و فیرپلی مالی  تبدیل به قانون شده است

تاج در مورد اینکه با وجود اجرای قانون سقف بودجه بازیکنان پرسپولیس و استقلال از میزان دریافتی‌های خود گله‌مند هستند، گفت: ما هم قانون سقف بودجه و فیرپلی مالی را داریم که حالا تبدیل به قانون شده است. مجلس به وزارت ورزش و آنها هم به فدراسیون تکلیف کرد. بحث‌هایی که امروز انحام می‌دهم برآمده از جلسات است و به سمتی می‌رویم که تا لیگ آینده شروع نشده است، همه چیز هول هولکی پیش نرود و فصل آینده متفاوت از سال‌های قبل برگزار شود.

او ادامه داد: با این سقفی که گذاشتیم هنوز برخی از باشگاه‌ها به گفته بازیکنان‌شان ۳۰ تا ۴۰ درصد پرداختی داشته‌اند. این مسئله نشان می‌دهد کاری که سازمان لیگ انجام داد اصولی و منطقی و بر اساس شرایط کشور بوده است. در بحث خصوصی‌سازی حرفه‌ای هستیم و امیدوارم در هفته پیش‌رو در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص شود. امیدواریم باشگاه‌ها پرداختی‌های‌شان را انجام دهند، چرا که اگر باشگاه‌ها به بازیکنان پرداختی نداشته باشند، باز هم مانعی برای صدور مجوز حرفه‌ای خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با بحث حق پخش تلویزیونی اضافه کرد: حق پخش مسیر خودش را طی می‌کند. این مسیر در مجلس پیش می‌رود و در قانون هفتم آمده و ما هم پیگیر هستیم.

او با اشاره به اینکه باشگاه‌ها هنوز نتوانستند مبالغ قرارداد‌های فصل جاری خود را پرداخت کنند، گفت: بسیاری از باشگاه‌ها معترض بودند چرا سقف گذاشتید و بگذارید ما پول بدهیم. آن وقت آقایان براساس همان سقفی هم که گذاشتیم، هنوز نتوانستند پرداختی داشته باشند. امیدوارم بقیه پرداخت کنند تا در بحث مجوز حرفه‌ای نیز مشکل ایجاد نشود.

تاج درباره واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی یادآور شد: این دو باشگاه در هفته جاری به طور رسمی واگذار می‌شوند تا مشکل خصوصی‌سازی برطرف شود. باید باشگاه‌ها هم به تعهدات مالی خود را عمل کنند.

او در مورد بیانیه‌های باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال علیه یکدیگر افزود: سازمان لیگ بیانیه خیلی خوبی درباره بیانیه‌نویسی صادر کرد و کار هماهنگی انجام شد. درآمد‌های فدراسیون فوتبال با این ارقام و اعداد بسته نمی‌شود. اگر تخلف کنند یا نکنند یک ریال هم به ما نمی‌رسد. به سازمان لیگ می‌رسد و سازمان لیگ هم خرج خودش می‌کند.

هفت دستگاه VAR را به شرط تأمین هزینه وارد می‌کنیم

تاج درباره زمان استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) گفت: تشریفات ورود VAR چینی به ایران فراهم شده و این شرکت هم مورد تایید است. بعضی شرکت‌ها با ما همکاری نمی‌کنند و ما با برخی شرکت‌هایی که متعلق به کشور‌های متخاصم هستند، همکاری نمی‌کنیم. فدراسیون فوتبال کار خودش را به خوبی انجام داده است و هفت دستگاه VAR را به شرط تأمین هزینه وارد می‌کنیم. داوران در حال پشت سر گذاشتن دوره‌های آموزشی هستند و اگر این دستگاه‌ها بیاید، لیگ برتر فصل آینده را به‌صورت کامل با VAR برگزار می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره غیبت‌های پُرتکرار سرمربیان لیگ برتری در نشست‌های خبری نیز گفت: اینها قوانین سازمان لیگ است. ما مجموعه‌ای مجزا هستیم. به هر حال نظر خودم این است که باید یکسان برخورد شود. هم کمیته انضباطی و هم کمیته اخلاق همراه با سازمان لیگ به این موضوعات رسیدگی می‌کنند. جریمه کردن و محرومیت کار سختی نیست و همه شرایط در نظر گرفته می‌شود.

تاج راجع به موضوع نشست پیش روی وی با کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان نیز بیان کرد: جلسه‌ای با اعضای هیئت رئیسه خواهد بود. همچنین مسئله‌ای درباره ورزشگاه آزادی بود که شرکت تجهیز پیگیر کار است، اما در جلسه حضور داشتم و با اقدام یکی از شرکت‌های خوب، به سرعت به سمت برطرف شدن موانع ورزشگاه آزادی پیش می‌رویم. ۳۶ ایراد برای ورزشگاه اعلام و برای سازمان لیگ قرائت شد.

برای اردو‌های تیم ملی فوتسال ۲۶ میلیارد تومان هزینه کردیم

او همچنین درباره زمان پرداخت حقوق معوقه مربیان تیم‌های ملی زیرمجموعه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: اکنون فقط درباره فوتسال بخواهم صحبت کنم باید بگویم برای اردو‌های این تیم ۲۶ میلیارد تومان هزینه کردیم. هزینه‌های فدراسیون خیلی زیاد و بقیه بخش‌ها نیز همین‌گونه است. تکالیف خودمان را انجام می‌دهیم و این تعهدات عقب نمی‌افتد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تاج: لیگ ما پیر است/ تشریفات ورود VAR چینی به ایران فراهم شده است
  • VAR چینی در لیگ برتر ایران
  • تاج: لیگ ایران پیر است و باید جوانگرایی شود
  • لیگ فوتبال ایران نیاز به جوانگرایی دارد
  • رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار می کنند
  • آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی معلولان ۱۴۰۳ + سایت و افراد مجاز برای شرکت در آزمون
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir