Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بهره برداری از طرح های وزارت نیرو در قالب پویش "هر هفته الف ب ایران" امروز وزیر نیرو طرح هایی به ارزش ۴۳۰ میلیارد تومان را به صورت ویدئوکنفرانس در استان های خراسان شمالی و خوزستان افتتاح کرد.

در خوزستان ۴۰ طرح برق‌رسانی با سرمایه گذاری ۳۱۰ میلیارد تومانی افتتاح شد و در خراسان شمالی نیز طرح اصلاح شبکه‌های فرسوده با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد تومانی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

بهره برداری از پروژه اصلاح شبکه های فرسوده فشار ضعیف خراسان شمالی ۴۰ پروژه برق منطقه‌ای خوزستان افتتاح شد

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو برق رسانی افتتاح طرح های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد