Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه عملیات اجرایی راه‌آهن چابهار ــ زاهدان سرعت می‌گیرد، گفت:‌ روزانه یک کیلومتر ریل‌گذاری می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید محمد در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو سفر قبلی که به استان سیستان و بلوچستان داشتیم این وعده داده شده بود که عملیات اجرایی راه‌آهن چابهار ــ زاهدان سرعت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) ادامه داد: خوشبختانه با حمایت‌های وزارت راه و شهرسازی، استاندار و مسئولین استان موفق شدیم که بخش زیرسازی را سرعت دهیم و امروز نیز در مراسمی عملیات روسازی آغاز می‌شود همچنین  از زاهدان به‌سمت خاش عملیات ریل‌گذاری آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه طول مسیر خط‌آهن 730 کیلومتر است تصریح کرد: روزانه یک کیلومتر ریل‌گذاری خواهد شد همچنین پیگیری شده که از چابهار نیز مسیر آماده شود و یک جبهه کاری برای ریل‌گذاری از سمت چابهار داشته باشیم که با این وضعیت طبق زمان‌بندی که قبلاً شده بود امیدواریم پروژه آماده و تحویل شود.

وی افزود: در حال حاضر بیش از سه هزار نفر در پروژه فعال هستند که در زمان بهره‌برداری نیز اثرات زیادی خواهد داشت چون از منطقه آزاد چابهار که یک بندر اقیانوسی است ارتباط با آسیای میانه برقرار خواهد شد که همین امر باعث ایجاد اشتغال، رونق، تجارت و بازرگانی در همه شهرهای مسیر خواهد شد.

 

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

کلیدواژه: ریل گذاری خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران

محسن یمینی رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: در راستای ایمن‌سازی محور‌های ارتباطی مازندران در طول یکسال گذشته ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جایگزین گاردریل در جاده‌های استان شده است.

او افزود: عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده‌های این استان ادامه دارد و تاکنون عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در برخی از محور‌های استان از جمله محورهای؛ کمربندی غربی قائمشهر، آمل _ محمودآباد، آمل _ بابل، قائمشهر _جویبار، ساری_قائمشهر، کمربندی نکا، محور سوادکوه و مناطق پرتگاهی محور هراز به طول ۳۰ کیلومتر اجرایی شد.

یمینی ارتقاء امنیت جاده‌ها را مهم‌ترین دلیل جایگزین کردن نیوجرسی دانست و گفت: با توجه به تردد سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر در جاده‌های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات، یکی از راه‌های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده‌ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است.

او افزود: عملیات خط کشی، نصب تابلو و علائم، آشکار سازی نقاط پر تصادف، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و همچنین احداث روشنایی نقطه‌ای از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره بوده که با جدیت در دست اجراست.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وزش باد با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت در خلیج فارس، ۹ فروردین
  • انجام روزانه ۴۰۰۰ متر مکعب ترانشه‌برداری در جاده جدید سرخس
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده های مازندران
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • ۷ کیلومتر از محور کندوان نیازمند تعریض و چهاربانده شدن است
  • رونالدو با سفینه فضایی‌اش پز داد! (عکس)‏
  • مقایسه دو جنگنده قدرتمند آمریکا/ عکس
  • قطار هیدروژنی چینی با سرعت ۱۶۰ کیلومتر برساعت آزمایش شد
  • سرعت باد در شهربابک به ۷۲ کیلومتر بر ساعت رسید