Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون بازرگانی شرکت ملی پخش منطقه تهران از معرفی نقاط اولویت‌دار این منطقه برای احداث جایگاه عرضه فرآورده با توجه به بررسی‌های انجام‌شده خبر داد. تاریخ انتشار: 16:36 - 17 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۵۷۷ خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، سعید برخورداربا اشاره به مکان نمایی برای احداث جایگاه های سوخت گفت: نقاط موردنیاز برای توسعه و بسط نقاط عرضه سوخت در کلانشهر تهران شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تأکید کرد: براساس بررسی‌ها و نیازسنجی‌های انجام‌شده این اولویت‌های مورد نیاز برای احداث مجاری عرضه سوخت در کلانشهر تهران عموماً شامل نقاطی در مناطق غرب، شمال‌غرب، شمال و شمال‌شرق، شرق، مرکز و بخشی از جنوب شهر است. بیشتر بخوانید: ظرفیت تولید روزانه گاز ایران از مرز یک میلیارد مترمکعب گذشت معاون بازرگانی منطقه تهران شرکت ملی پخش تأکید کرد: خوشبختانه با استقبال بخش خصوصی و سیاست‌های اخیر شرکت، احداث و راه‌اندازی جایگاه‌های عرضه سوخت در شهرستان‌های حومه تهران، خصوصاً در شهرستان‌های شهریار، ملارد، شهر قدس، رباط کریم، بهارستان، اسلامشهر، ورامین، پاکدشت، دماوند و فیروزکوه، رشد فزاینده‌ای داشته است.

برخوردار تصریح کرد: با توجه به نیاز شهروندان تهرانی و لزوم احداث جایگاه‌های عرضه سوخت برای سهولت دسترسی شهروندان و تأمین سوخت مورد نیاز آنان، این نیازسنجی انجام و مناطق اولویت‌دار مشخص شده است.

گفتنی است؛ هم‌اکنون ۳۳۶ جایگاه عرضه سوخت مایع و ۱۸۶ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی سوخت مورد نیاز شهروندان تهرانی را تأمین می‌کنند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نفت احداث جایگاه منطقه تهران برای احداث عرضه سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است

حمید مظفری نژاد گفت: کارگاه تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند این منطقه به عنوان یکی از ۱۰ کارگاه موجود در ۳۷ منطقه نفتی کشور، از سال ۱۴۰۰ به همت واحد سامانه هوشمند سوخت و مهندسی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به رفع نقص از هزار و ۸۰۰ دستگاه کارتخوان نازل و پین پد منطقه سبزوار در سال گذشته گفت: در این چهارچوب هزار و ۵۰۰ دستگاه کارتخوان نازل و ۳۰۰ پین پد با همت متخصصان سامانه در این کارگاه رفع نقص شده و در مدار توزیع سوخت قرار گرفته است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را بر عهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است