Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج شهری‌زادگان که ناظر فدراسیون فوتبال در این بازی نیز بود روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ سازوکار لازم از سوی هیات فوتبال آذربایجان‌غربی برای برگزاری مسابقه تیم‌های ۹۰ ارومیه و گل‌ریحان البرز انجام نشده بود و متاسفانه شاهد حضور افراد متفرقه در اطراف و داخل زمین مسابقه بودیم.

وی اظهار داشت:‌ تمام موارد اتفاق افتاده در این بازی به سازمان لیگ فوتبال ایران گزارش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظر فدراسیون فوتبال با بیان اینکه‌ حواشی ایجاد شده در این بازی زیبنده یک مسابقه ورزشی نبود اضافه کرد: درحالی که ورزش باید سبب نزدیکی و افزایش دوستی‌ها و ایجاد نشاط شود اتفاقات رخ داده در این بازی عکس این جریان بود.

وی در مورد اتفاق‌ها و حاشیه این بازی از جمله درگیری‌ها گفت:‌ تمام این مسائل به سازمان لیگ گزارش خواهد شد و احتمال اینکه هر ۲ تیم به‌خاطر رعایت نکردن دستورالعمل‌های بیماری کرونا و حواشی ایجاد شده در این بازی جریمه شوند بسیار زیاد است.

تیم‌ فوتبال ۹۰ ارومیه در دیداری خانگی توانست روز گذشته تیم گل‌ریحان البرز را در هفته بیست ‌و هشتم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با نتیجه ۳ بر ۲ با شکست بدرقه کند.

در لحظاتی از این دیدار بازیکنان و نیمکت‌نشینان هر ۲ تیم با یکدیگر درگیر شدند.

برچسب‌ها فوتبال ویروس کرونا آذربایجان غربی نود ارومیه گل ریحان البرز پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ویروس کرونا آذربایجان غربی نود ارومیه گل ریحان البرز فوتبال ویروس کرونا آذربایجان غربی نود ارومیه گل ریحان البرز گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌تواند به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی بکند. این اتفاق خوش یمنی بود و باعث مسرت و شادابی هواداران سرخابی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  درباره واگذاری سرخابی‌ها و پیامد‌های این اتفاق اظهار کرد: اتفاق خوش یمنی بود و باعث مسرت و شادابی هواداران سرخابی شد و این را به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم مشکلات مالی و جاری باشگاه‌ها برطرف شود و ساختار باشگاه‌ها در حالت مناسبی قرار بگیرد. این اتفاق می‌تواند به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی بکند.

او ادامه داد: کار به نحوی پیش خواهد رفت که با برنامه‌ریزی، از اتلاف هزینه‌ها جلوگیری خواهد شد. امیدوارم سرخابی‌ها بتوانند به دو باشگاه تبدیل شوند و رشته‌های ورزشی مختلفی را بتوانند پوشش دهند و در ورزش بانوان و رشته‌های دیگر دستی بر آتش داشته باشیم و نسبت به الان شرایط فراگیرتری را شکل دهیم و یک باشگاه به تمام معنا و حرفه‌ای را رقم بزنیم تا مردم از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

مومنی در پاسخ به این سوال که باتوجه واگذاری استقلال و پرسپولیس آینده سرخابی‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: آینده دو باشگاه منوط به این است که در برنامه‌ریزی‌ها بتوانیم خوب عمل کنیم و اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای مسائل فرهنگی، زیربربنایی و اجتماعی طرح و عملیاتی کنیم.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما می‌توانیم از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و این در ابعاد مختلف می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند و توسعه ورزش را در همه ابعاد شکل دهد. برنامه‌ریزی و کار‌های فرهنگی که وزارت ورزش و جوانان انجام می‌دهد، توانسته شرایط موفقیت‌آمیزی را صورت دهد و تلاش شده است افراد مختلفی را دور هم جمع کنند و این باعث می‌شود ورزش ما سود ببرد و در آینده اتفاقات خوبی را رقم بزند.

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • وزیر تعاون: بخش قابل‌ توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • وزیر کار: بخش قابل‌توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است