Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام مهمی که کلوپ در نشست خبری امروز خود در رابطه با آکادمی باشگاه مخابره کرد، حکایت از وارد شدن لیورپول به مرحله بعدی دارد. 

طرفداری - یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از بازی برایتون-لیورپول در هفته سی و چهارم لیگ برتر شرکت کرد.

به گزارش BBC، سرمربی قرمزها در ابتدای این نشست از حریف آینده تیمش گفت:

آن ها واقعا تیم خوبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها فصل قبل خارق العاده کردند و یک سبک فوتبالی درست و حسابی در تیم خود پیاده کردند. پیاده کردن تفکرات در یک باشگاه و در عین حال نتیجه گرفتن در مسابقات چالش انگیز ترین قسمت کار یک سرمربی فوتبال است، بنابراین احترام زیادی برای گراهام پاتر قائل هستم. آن ها پس از قرنطینه تغییر رویکرد دادند، بنابراین نمی دانیم چه چیزی در انتظارمان خواهد بود.

تمدید قرارداد هاروی الیوت و اولین گل حرفه ای کرتیس جونز

بزرگ ترین کمک به بازیکنان جوان، فرصت دادن به آن ها است. زمانی که صبرشان را از دست بدهند، اوضاع آن طور که باید پیش نخواهد رفت. ما تلاش می کنیم به آن ها کمک کنیم تا بهترین بازیکنی شوند که توانایی اش را دارند. واقعا از متعهد شدن این بچه ها در قبال باشگاه خوشحالم. آکادمی ما طی سالیان اخیر چند بازیکن خیلی خوب تولید کرده است. 

استفاده از بازیکنان بومی در لیورپول

طرح و برنامه ما همیشه همین بوده است. آموزش دیدن یک چیز است و نشان دادن این که آموزش و تمرین کارایی دارد یک چیز دیگر. این جوانان بسیار متواضع و سختکوش هستند. نکته عالی این است که الگوهای خوبی برای آن ها داریم. آن ها از نظر مصدومیت ها به شانس نیاز دارند. رویای ما داشتن تمامی این بازیکنان (آکادمی) در تیم است. رویای ما این است که تیمی متشکل از بازیکنان بومی لیورپول داشته باشیم. ما می خواهیم تیمی برای همه باشیم، البته همراه با یک روحیه لیورپولی. ترنت (الکساندر آرنولد) در گذشته توانست این مسیر را طی کند و سه نفر دیگر هم نزدیک هستند. این نشانه خوبی برای پسران حاضر در آکادمی است. 

آینده رایان بروستر پس از زدن 7 گل در دوران حضور قرضی در سوانزی

قصد داریم با او صحبت کنیم. مشخص بود که شرایط او با بسیاری از بازیکنان فعلی ما متفاوت است. سوانزی علاقه زیادی به جذب او داشت و این مهم است. واضح است که رایان استعدادش را نشان می دهد. این که سال بعد چه اتفاقی خواهد افتاد، مبحثی است که باید در مورد آن صحبت کنیم. 

پیشرفت سادیو مانه

این تیم طی سه سال اخیر پیشرفت کرد و قدم های بزرگی برداشت. همین قدم های بزرگ باعث شد تا این روش جواب بدهد و سادیو یکی از نمونه های آن است. یادم می آید بازیکنی مستعد را از ساوتهمپتون به خدمت گرفتیم که ثبات نداشت. حالا او چه از نظر تهاجمی و چه تدافعی از ثبات خاصی در عملکردش برخوردار است. می توانم همین حرف را در مورد تمامی بازیکنان بزنم. او به عنوان یک پسر جوان آمد و در اینجا پیشرفت کرد. سادیو در زمینه پیشرفت کردن، مثال خوبی برای کل اعضای تیم است. او از بازیکنی واقعا خوب به بازیکنی در کلاس جهانی تبدیل شد؛ از حضورش در اینجا خوشحال هستیم.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، جانشین یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول برای فصل آینده همچنان مشخص نشده و مبهم است. به نظر می‌رسید روبن آموریم کاندیدای انتخاب شده توسط هیئت مدیره باشگاه انگلیسی باشد، اما پنجشنبه گذشته، سرمربی اسپورتینگ پرتغال، همه چیز را تکذیب کرد و گفت توافق و مذاکره‌ای با قرمزها وجود ندارد.

پس از این اظهارات آموریم، اکنون نام گزینه جدیدی به نیمکت لیورپول پیوند خورده که در نوع خود عجیب است. 

طبق گزارش دیلی میل، این گزینه، نیکو کواچ است. مربی کروات که در سال‌های اخیر سرمربی اینتراخت فرانکفورت، بایرن مونیخ و موناکو بوده و از ماه مارس گذشته که توسط ولفسبورگ اخراج شد، بدون تیم است. در سال‌های اخیر او اصلا نتوانسته موفق کار کند و مشخص نیست چگونه او برای نیمکت قرمزها معرفی شده است.

دیگر خبرها

  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • کلوپ: یا صعود یا حذف شدن به زیباترین شکل ممکن!‏
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!