Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@04:49:46 GMT

تقدیر استاندار سیستان و بلوچستان از بانک مهر ایران

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۵۳۹۱

تقدیر استاندار سیستان و بلوچستان از بانک مهر ایران

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان که در مراسم رونمایی از بیمه ۵۰۰ هزار خانه روستایی از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حضور یافته بود، در یادداشتی، بیان کرد:

«خداوند را شاکرم که به نمایندگی از طرف مردم شریف استان سیستان و بلوچستان در مراسم رونمایی از یک اقدام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تحت عنوان بیمه بازسازی و تجهیز ۵۰۰ هزار خانه روستایی در مقابل حوادث و بلایای طبیعی که از محل اعتبارات تبلیغاتی بانک انجام شده بود، حضور یابم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامی که در تراز آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و ضمن اجرای دستورات اسلامی درباره قشر محروم روستایی به ویژه استان‌های محروم کشور، برای دلدادگان جمهوری اسلامی امیدآفرین و برای دشمنان مأیوس کننده است. خداوند از همه دست‌اندرکاران قبول کند.»

موهبتی پیش از این نیز در نامه‌ای خطاب به دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نوشته بود: «پویایی، توسعه، ترقی و تعامل جامعه اسلامی مدیون و مرهون انسان‌هایی فرهیخته، آگاه و خردمندی است که همواره خرسندی حق‌تعالی به بندگانش را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند.

در این راستا، برنامه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره بیمه حوادث خانه‌های روستایی استان سیستان و بلوچستان، اقدامی ارزشمند برای ایجاد آرامش خاطر در میان روستاییان این استان به شمار می‌آید. این امر قطعاً کمک شایسته‌ای در راستای صیانت از خانواده‌های روستایی در مقابل بلایای طبیعی و جبران خسارت‌های ناشی از آن خواهد بود.

بدین وسیله به مصداق حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از اقدام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و همچنین جنابعالی به‌عنوان مدیر ارشد آن مجموعه که برای نخستین بار در کشور پیشگام بیمه حوادث خانه‌هایی روستایی شده است، تقدیر و تشکر به عمل می‌آید. از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی به منظور رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت دارد. و شکرالله سعیهم.»

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که رسالت خود را پرداخت تسهیلات خرد به اقشار کمتر برخوردار جامعه تعریف کرده، در طول سال‌های گذشته همواره کوشیده تا در عرصه مسئولیت اجتماعی نیز نقشی پررنگ ایفا کند.

دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک مهر ایران در پیامی به کارکنان این بانک اظهار کرد: اینکه امروز می‌توانیم در عرصه مسئولیت اجتماعی حضوری جدی داشته باشیم و دردی از دردهای هموطنان خود بکاهیم، مدیون تلاش‌های کارکنان بانک مهر ایران است. اگر تلاش‌های همکارانم در سراسر کشور نبود و تصمیمات مدیریت بانک اجرایی نمی‌شد، امروز بانک مهر ایران نمی‌توانست به‌پشتوانه دستاوردهای خود، فعالیت‌هایی را انجام دهد که در حوزه مسئولیت اجتماعی سازمان طبقه‌بندی می‌شود. تقدیر از مجموعه بانک مهر ایران و مدیریت آن، در حقیقت تقدیر از کارکنان پرتلاش بانک است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4968016

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بیمه بیمه حوادث کسب و کار همراه اول کسب و کار اینترنتی طراحی سایت سئو سایت صنعت چوب بورس اینترنت بیمه موبایل فولاد کودکان بیمه شخص ثالث بانک ملت بانک قرض الحسنه مهر ایران سیستان و بلوچستان بانک مهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون عمرانی استانداری و جمع کثیری از مدیران استانی و شهرستانی، برای دومین روز متوالی از شروع فعالیت شدید سامانه بارشی در جنوب استان، با حضور در شهرها، روستاها و بخش‌های مختلف حوزه جنوب، از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مردم قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید هوایی استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان
  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • پیام مشترک نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار در پی عملیات شکوهمند "وعده صادق"
  • اقدامات تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان نتیجه طراحی اسرائیل بود
  • حمله تروریستی راسک و چابهار طراحی اسرائیل بود
  • ناامنی‌ هایی که باهدف ایجاد تفرقه بین امت اسلامی طراحی شده
  • رژیم صهیونیستی به هیچ قانون بین‌المللی پایبند نیست