Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@03:37:31 GMT

انهدام چهار مخفیگاه داعش در صلاح الدین عراق

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۵۴۰۵

انهدام چهار مخفیگاه داعش در صلاح الدین عراق

به گزارش افکارنیوز،

نهاد اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد که نیروی هوایی ارتش عراق امروز توانست یک دستگاه خودروی بمب‌گذاری شده متعلق به عناصر داعش را در استان «صلاح الدین» منهدم کند.

اخبار بین الملل- بر اساس گزارش پایگاه خبری «بغداد الیوم»، این نهاد در بیانیه‌ای  آورده است: «نیروی هوایی ارتش عراق در چارچوب عملیات جستجو و پاکسازی غرب منطقه وادی الثرثار و در چارچوب عملیات صلاح الدین حملات هوایی سنگینی را به مواضع باندهایی از عناصر تورریستی داعش وارد کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: «حملات مذکور با انهدام چهار مخفیگاه عناصر داعش و کشته شدن تروریست‌های مخفی در آن و انهدام یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده و یک تونل زیرزمینی دیگر آنها همراه شد».

بر اساس این گزارش هنوز شمار تروریست‌های به هلاکت رسیده در این عملیات رسما اعلام نشده است.

با وجود اعلام شکست داعش در سال ۲۰۱۷ میلادی از سوی عراق، کماکان بقایای عناصر تروریستی در این کشور وجود دارند که از فضای اختلافات سیاسی یا اعتراضات مردمی برای ازسرگیری حملات خود استفاده کرده‌اند.

از سوی دیگر رسانه‌های عراقی طی مدت اخیر نیز هشدار می‌دهند که به احتمال زیاد آمریکا با عقب نشینی از برخی پایگاه‌های خود در عراق به هسته‌های خفته داعش برای ازسرگیری حملات خود چراغ سبز نشان داده باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ارتش عراق داعش ارتش عراق نیروی هوایی داعش صلاح الدین عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی شائینی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه در پی اعلام گزارش مبنی بر بدل اندازی در یکی از طلا فروشی‌ها موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از زنان بدل انداز سکه پارسیان در این پرونده بود.

وی ضمن بیان اینکه چهار زن بدل انداز سکه پارسیان مورد شناسایی قرار گرفتند، افزود: این افراد در دو گروه دو نفره اقدام به فروش سکه‌های تقلبی پارسیان کرده و سپس متواری شدند.

فرمانده انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه هویت و محل اختفای این چهار نفر ردیابی شد، ابراز داشت: چهار زن در چهار نقطه مختلف شهر دستگیر شدند.

شائینی ضمن بیان اینکه متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند، تصریح کرد: این افراد به پنج فقره بدل اندازی طلای پارسیان در شاهرود اعتراف کردند.

وی افزود: خرید و فروش طلا حتماً می‌بایست با فاکتور خرید انجام شود و قبل از انجام معامله نیز باید هویت فرد احراز و طلا نیز برای اصل بودن تست شود.

کد خبر 6081500

دیگر خبرها

  • افشای دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره عملیات «وعده صادق»
  • ایران ثابت کرد توانایی انهدام تمام پایگاه‌های هوایی صهیونیست‌ها را دارد
  • دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • ان‌بی‌سی؛ اسرائیل احتمالاً به داخل خاک ایران حمله نمی‌کند
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • طراحی عملیات نیرو‌های مسلح ما صهیونیست‌ها را از نظر نظامی و دیپلماسی خلع صلاح کرد