Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: توجه به وضعیت حجاب در فصل تابستان باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته حجاب و عفاف استان اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از طریق فضای مجازی و حقیقی نفوذ فرهنگی خود را آغاز کرده و در حال برداشت محصول خبیث خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فرهنگ حیا، عفاف و حجاب را یکی از سرمایه‌های مهم جامعه عنوان کرد و افزود: یکی از دارایی های مهم و تاثیرگذار در جامعه عفاف و حجاب است که این مهم تنها به بانوان مرتبط نمی‌شود بلکه باید آقایان نیز حجاب را در دستور کار قرار داده و عفاف رعایت کنند تا عفت جامعه خدشه دار نشود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی توجه به عفاف و حجاب در جامعه اسلامی را وظیفه همگانی دانست و در این رابطه گفت: بهتر شدن وضعیت حجاب در جامعه مستلزم نگاه ویژه خانواده‌ها به جوانان و فرزندان خود و همچنین توجه مسئولان است که باید بیش از پیش مورد اهتمام آنان قرار بگیرد.

سمنان| ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مطالبه جدی جامعه شوداجتماع مجازی دختران "حاج قاسم" در حمایت از حجاببرنامه‌های فرهنگی "هفته عفاف و حجاب" در ایلام برگزار می‌شود

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه در فصل تابستان وضعیت حجاب باید بیشتر مدنظر قرار بگیرد خاطرنشان کرد: با توجه به نفوذ فرهنگی دشمن به بحث خانواده و تلاش آنان در راستای سست کردن بنیان خانواده باید از حجاب و عفاف که سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی به شمار می‌روند مراقبت کرده تا دشمنان و معاندین این مرز و بوم نتوانند غیرت و عفت اسلامی را به تاراج ببرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در پایان ضمن تاکید بر ادامه داشتن اقدامات در حوزه عفاف و حجاب از سوی فعالان فرهنگی اضافه کرد: علی رغم اینکه تاکنون اقدامات خوبی در حوزه عفاف و حجاب از سوی فعالان فرهنگی صورت گرفته اما باید این روند ادامه داشته باشد تا به هدف اصلی خود در حوزه حجاب برسیم.

انتهای پیام/312/ح

R7719/P/S6,55/CT11 بیشتر بخوانید... برنامه‌های فرهنگی "هفته عفاف و حجاب" در ایلام برگزار می‌شود هفته‌ای متفاوت در کردستان/ ویژه‌برنامه‌های هفته جهانی حجاب و عفاف مجازی برگزار می‌شود استاندار گیلان: سند جامع «عفاف و حجاب» شورای عالی انقلاب فرهنگی بومی‌سازی می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه های فرهنگی خراسان شمالی عفاف و حجاب وضعیت حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، وی در ادامه خواستارتوجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اجرای کرسی آزاد اندیشی و افزایش نشست‌های فکری در دانشگاه‌ها شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه به اجرای برنامه‌های فرهنگی در استان نیز اشاره کرد و گفت: البته ما مخالف برگزاری جشنواره‌ها در استان نیستیم بلکه باید در این جشنواره‌ها چارچوب حفظ شود.

در این جلسه استاندارکردستان هم با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی در کنار سایر دستگاه‌ها برنامه‌های خود را در راستای تحقق شعار سال ارائه دهند، به اهمیت و جایگاه رسانه در جهت تحقق شعار سال اشاره کرد.

زارعی کوشا با اشاره به عملیات وعده صادق در تنبیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: باید دلایل این اقدام غرورآفرین به درستی تبیین شود.

در ادامه اعضای شورای فرهنگ عمومی هم با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از اقدام نیروی انتظامی برای اجرای این مهم در قالب طرح نور قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور
  • مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • اجرای طرح نور مطالبه عمومی است
  • استاندار تهران : ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • برای تبیین حجاب باید اقدام فرهنگی و تبلیغی انجام شود
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند