Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@05:33:32 GMT

دستگیری عاملان آتش‌ زدن بوستان نهج‌البلاغه

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۵۶۴۳

به گزارش فارس، سرهنگ علی محمدی با اعلام خبر دستگیری عاملان آتش سوزی در بوستان نهج البلاغه تهران اظهار داشت : ساعت 7 صبح روز گذشته وقوع یک فقره آتش سوزی در بوستان نهج البلاغه واقع در شمال غرب شهر تهران به مرکز فوریت های پلیسی اعلام  شد و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 140 باغ فیض به همراه عوامل آتش نشانی به محل حادثه اعزام و پس از اطفاء حریق به بررسی موضوع پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان کرد: بررسی اولیه ماموران کلانتری نشان از این داشت که 800 متر مربع از مراتع و فضای سبز این بوستان دچار حریق شده و در ادامه به ظن عمدی بودن آتش سوزی به علت و شناسایی عامل یا عاملان آتش سوزی پرداختند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه دو متهم شناسایی و برای بررسی های دقیق تر هر دو عامل آتش سوزی با هماهنگی های قضایی به پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند، افزود: در تحقیقات پلیسی، عمدی بودن این آتش سوزی قوت گرفت و در ادامه متهم اصلی پرونده شناسایی شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی ادامه داد: صبح امروز هفدهم تیرماه متهم اصلی پرونده در مخفیگاهش در حوالی خیابان ستارخان با هماهنگی های قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و هر 3 متهم به بزه ارتکابی با همکاری یکدیگر اعتراف و علت آن را خودنمایی اعلام کردند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه هر 3 متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان داشت : پلیس با افرادی که به مراتع و سرمایه های ملی آسیب بزنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

منبع: الف

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: شش عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نجفعلی بارانی بیرانوند اظهار کرد: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون‌شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر 747240

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد