Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین عصر امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و دکتر موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرای نوآوری که به نام "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" نامگذاری شده، در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع احداث شده و دارای بخش‌هایی از جمله سالن اجتماعات بین‌الملل، فضای کار اشتراکی، مرکز تکنولوژی های خلاق و... است.

با افتتاح این سرای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، منظومه کل فضاهای تحقیقاتی این دانشگاه به بیش از ۲۰ هزار مترمربع افزایش یافته است.

سالن اجتماعات بین‌الملل سرلشگر شهید منصور ستاری واقع در سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز توسط دکتر طهرانچی و دکتر ستاری افتتاح شد.

در ادامه این سفر یک روزه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به استان قزوین، دکتر طهرانچی و دکتر ستاری فروشگاه «شهر کتاب» شعبه قزوین را نیز افتتاح کردند.

این شعبه از شبکه‌ فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر کتاب با 2100 مترمربع مساحت، شامل دو طبقه فروشگاه و یک طبقه رستوران و فضای رفاهی است.

در این مراسم علاوه بر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر هدایت‌الله جمالی پور استاندار قزوین نیز حضور داشت.

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پس از افتتاح سرای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و بازدید از بخش های مختلف آن، در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین حضور یافت.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سورنا ستاری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دکتر محمدمهدی طهرانچی سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه صنایع خلّاق در دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت و محسن جدیدی معاون فرهنگی دانشجویی این دانشگاه در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از غرفه صنایع خلّاق دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی واحد شهرقدس بازدید کردند.

افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن ضمن خرسندی از استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان از غرفه صنایع خلّاق دانشگاه و عرضه و فروش محصولات دانشجویان شرکت‌کننده به خبرنگار آنا گفت: این غرفه‌ها به صورت بازارچه‌ای در سطح دانشگاه‌ها هم برگزار می‌شود.

جدیدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس هم بیان کرد: غرفه صنایع خلّاق برای ایجاد فرصت برای دانشجویان کارآفرین و معرفی کسب و کار آنهاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازارچه صنایع خلّاق در دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس راه‌اندازی می‌شود
  • افکار عمومی به سمت جهش تولید هدایت شود/ راه‌اندازی شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان
  • تکمیل زنجیره دانش‌شهر ایران با گشایش ناحیه نوآوری
  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • انتصاب در وزارت راه و شهرسازی
  • دکتر بذرپاش حکم جدید صادر کرد
  • زندگی‌بخشی جوان دشتستانی به چهار بیمار
  • زندگی‌بخشی جوان دشتستانی با چهار بیمار
  • جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان