Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:45:12 GMT

ارائه خدمات پزشکی رایگان به عشایر سهند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۵۷۷۹

ارائه خدمات پزشکی رایگان به عشایر سهند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، تنومند رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: بیماریابی عشایر سهند با حضور ۳ تیم پزشکی شامل دکتر، ماما، بهورز و کارشناس سلامت به مدت دو روز انجام شد.

 تنومند افزود: در این طرح به خانواده‌های ساکن در مراتع سهند خدمات پزشکی و دارویی رایگان ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین با حضور کارشناسان سلامت در بین خانواده‌های عشایری ماسک و دستکش رایگان توزیع و در زمینه کرونا به خانواده‌ها آموزش‌های لازم داده شد.

با آغاز تابستان ۷۵۰ خانوار عشایر از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی با ۱۳۰ هزار راس دام برای تولید لبنیات و فرآورده‌های دامی به مراتع سهند کوچ می‌کنند.

مراتع سهند با ۱۲۹ هزار هکتار وسعت در آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات پزشکی و دارویی دانشکده علوم پزشکی مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر هفت سال سن در استان کرمانشاه از ابتدای سال جاری رایگان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا تحویلیان امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه خدمات بیمه‌ای صورت گرفته در دولت سیزدهم بی‌سابقه بوده است، اظهار کرد: دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است.

وی ضمن تصریح اینکه ازجمله طرح‌های تشویقی زیرپوشش بیمه‌ای رایگان کودکان زیر هفت سال است، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ با اجرای طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال توسط بیمه سلامت، خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه‌شده به این کودکان در تمام مراکز درمانی رایگان شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه بابیان اینکه این قانون در هیأت دولت تصویب و به بیمه‌های پایه ابلاغ‌شده است، تصریح کرد: بر اساس این طرح همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت‌سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت رایگان شد و همه هزینه‌های کودکان در مراکز دولتی دانشگاهی توسط بیمه سلامت پرداخت خواهد شد.

کد خبر 747959

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • عشایرنقده ؛آماده کوچ به مراتع میانبند
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج