Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقایی از توزیع ۶۰ بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا در گچساران و دهستان امامزاده جعفر(ع) در قالب «طرح ملی راهکار» توسط «کانون مومنان» و «موکب ابوالفضل العباس (ع)» خبر داد.

«علی محمد آقائی» امروز سه شنبه (۱۷ تیر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: در راستای لبیک به فرامین مقام رهبری در رزمایش «همدلی و کمک های مومنانه» در قالب «طرح ملی راهکار» ۶۰ بسته معیشتی توسط کانون مومنان تلخاب شیرین و موکب ابوالفضل العباس (ع) شهدای ایل قشقایی گچساران، بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کانون فرهنگی هنری مومنان تلخاب شیرین، تصریح کرد: این بسته های غذایی شامل (برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، گلاب) و به ارزش هر بسته ۱میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بوده و بین کارگران و رانندگانی که بواسطه شیوع کرونا شغلشان را از دست داده اند، توزیع شده است.

وی با تاکید به فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک اظهار داشت: با افزایش بیماری کرونا و اعلام وضعیت قرمز در شهرستان، مردم باید از تجمع و برگزاری مراسم های عروسی و عزاداری فاصله گرفته و بدون ضرورت از منزل خارج نشوند.

آقائی افزود: کانون فرهنگی مومنان تعداد ۱۰۰۰ دستکش و ماسک بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بین مردم توزیع کرده است؛ و امیدوارم همشهریان عزیز برای سلامتی خود و جامعه، استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خیرین در شرایط بحرانی شیوع کرونا با کمک های انسان دوستانه خود از نیازمندان و افراد آسیب پذیر جامعه حمایت و دستگیری کنند.

 

پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: افراد آسیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رییس کمیته امداد امام خمینی ره سلماس با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در راستای کمک‌های مؤمنانه بوده است گفت: به مناسبت سال نو یک هزار و ۵٠٠بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح شهرستان سلماس توزیع شد.   وی با قدردانی از حمایت‌های خیرین و مراکز نیکوکاری از کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف افزود: این بسته‌های معیشتی، شامل برنج، روغن، خرما، گوشت قرمز، ماکارونی و رب است.   وی ارزش هر بسته را ۱۵میلون ریال اعلام کرد و گفت: در مجموع بیش از دو میلیارد و پانصد میلون تومان هزینه تهیه این بسته‌های معیشتی شده است.   رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سلماس تاکید کرد: این بسته‌های معیشتی که توسط خیرین تهیه شده، بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد با اولویت مناطق محروم و روستایی در سطح شهرستان توزیع شد

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در کرمان
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در محله دروازه ری قم
  • توزیع بسته معیشتی در آران و بیدگل
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه مردمی در کرمان
  • توزیع بسته معیشتی بین مهاجرین افغانستانی + فیلم
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد
  • توزیع ١۵٠٠ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند کرمانی