Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری؛ روز جاری در مجموع حدود ۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «وتجارت»، «وبملت»، «وغدیر»، «ذوب» و «وبصادر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در هفدهمین روز تیرماه معادل ۵۳۷ میلیارد تومان سهام بانک تجارت دست به دست شد، سهام بانک ملت به رتبه دوم رضایت داد و سهام سرمایه‌گذاری غدیر بهترین رتبه این ماه خود را بر جای گذاشت و سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" تعلق داشت به طوری که نزدیک به سه هزار میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه "فلزات اساسی" با معاملات دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی دوم شد و "محصولات شیمیایی" در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۲.۷ درصد از کل سهام گروه دارویی برکت معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۱۹ درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۵۳ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۶ نماد نخست اختصاص داشت.

پربیننده ترین پیامدِ ادامه روند فعلی بورس افزایش بیشتر تورم و نرخ ارز است/ 5اقدام فوری جهت کنترل ریسک‌های بازار سرمایه دارندگان سهام عدالت (روش غیرمستقیم) بخوانند! وضعیت معاملات صندوق واسطه‌گری مالی یکم/ «دارا یکم» چه محدوده قیمتی خرید و فروش را شاهد است؟ فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ ریشخند بورس به عرضه اولیه این هفته مقایسه صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله / حباب در صندوق‌های مبتنی بر سکه طلا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه فرابورس وبملت وتجارت وغدیر سهام برتر قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حواله جانبازی، تانک ۴ میلیارد تومانی بخرید!

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

جاماندگان سود سهام عدالت متوفیان بخوانند

آیا سکه ۴۰ میلیون تومان خواهد شد؟

 

با حواله جانبازی، تانک ۴ میلیارد تومانی بخرید!

 

یک گرم طلا چند میلیون تومان شد؟

 

پرسودترین نمادهای امروز بورس تهران

 

تحلیل مهم از سهام خودرو در ۶ فروردین ۱۴۰۳

 

چه کسی در کیسون ۹ میلیارد تومان سهم فروخت؟

 

ورود و خروج سهامداران درصدی ۶ فروردین ۱۴۰۳

 

تلافی چین با ممنوعیت استفاده از محصولات دو شرکت معروف آمریکایی

 

برنامه‌های جدید بورس برای سال ۱۴۰۳+ جزئیات

 

     

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس در بهار ۱۴۰۳| بورس سبزپوش می‌شود؟
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • تصمیمات نادرست دولت بورس را سوزاند؟
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش‌بینی بورس فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام
  • بورس امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • با حواله جانبازی، تانک ۴ میلیارد تومانی بخرید!
  • شاخص بورس ۲ میلیون و ۲۵۳ هزار واحد شد