Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی راه متفاوتی را برای ارتباط گیری با همکاران خود در باشگاه ها در پیش گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسکوچیچ به خوبی می داند امکان برپایی نشست با مربیان تیم های باشگاهی در کمپ تیم های ملی با توجه به مشغله کاری آنها در تیم های باشگاهی و حضور بیشترشان در شهرستان ها مهیا نیست به خصوص در دوران کرونایی و اگر هم مهیا شود سالی یکی دو بار این کار انجام می شود و این خیلی به تبادل افکار بین آنها کمک نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ برای انتخاب های درست در تیم ملی و هم چنین هدایت صحیح تیمش در بازی های پیش رو خواهان ارتباط گیری بیشتر با مربیان تیم های باشگاهی و کسب اطلاعات درست از شرایط بازیکنان است. از اینرو نامه ویژه ای برای مربیان تیم های لیگ برتری فرستاده و خواهان ارتباط گیری با همکاران خود در تیم های باشگاهی شده است.

اسکوچیچ در این نامه با اشاره به اینکه خودش پیش تر مربی تیم باشگاهی بوده توضیح داده که تا چه اندازه همکاری و همراهی مربیان تیم های باشگاهی با مربی تیم ملی در موفقیت تیم ملی دخیل است؛ او از مربیان باشگاهی خواسته شیوه کاری خود را برای او و هم چنین فرایند تمرین را به صورت هفتگی برایش گزارش کنند. نه اینکه سرمربی تیم ملی بخواهد به صورت جزیی از شیوه تمرینات باخبر شود یا بخواهد کار مربیان تیم های باشگاهی را ارزیابی کند. هدف سرمربی تیم ملی این است از حجم و شیوه تمرینات بازیکنان تیم ملی مطلع شود و اینکه آنها در تمرینات تیم های باشگاهی با چه شیوه ای تمرین و با چه شیوه ای بازی می کنند.

سرمربی تیم ملی مربیان تیم های باشگاهی را از خود می داند و وظیفه مهمی را به آنها محول کرده است. او خطاب به همکاران خود در تیم های باشگاهی گفته اگر بازیکنی در اردوی تیم تان حضور دارد که می تواند به تیم ملی کمک کند و از چشم من پنهان مانده به من معرفی کنید. اسکوچیچ هم چنین در بخشی از نامه خود به این موضوع مهم اشاره کرد که انتقادات و پیشنهادات مربیان تیم های باشگاهی می تواند منجر به عملکرد بهتر وی در تیم ملی شود و به طور حتم از این موضوع استقبال خواهد کرد.

در بخش پایانی نامه، اسکوچیچ خطاب به مربیان باشگاهی آورده که تمرین بر عهده شما است و انتخاب بر عهده من. از زحمات شما تشکر می کنم و اینکه شرایط من را درک می کنید و اجازه می دهید این همکاری به بهانه کمک به تیم ملی صورت گیرد، ممنونم.

باید دید مربیان باشگاهی در برابر این حسن نیت سرمربی تیم ملی از خود واکنش مثبت نشان خواهند یا خیر. به هر صورت قابل کتمان نیست شکل گیری این همکاری به موفقیت تیم ملی در بازی های پیش رو کمک خواهد کرد. بازی هایی که سرنوشت صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۰ را مشخص خواهد کرد.

تیم ملی برای برگزاری دو بازی با تیم های هنگ کنگ و کامبوج در تاریخ های ۱۷ و ۲۲ مهر آماده می شود. پیش از این دو بازی تیم ملی در مصاف دوستانه بازی با سوریه را تجربه خواهد کرد. این بازی قرار است ۱۳ شهریور در استادیوم آزادی تهران برگزار شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی اسکوچیچ اسکوچیچ تیم ملی ایران سرمربی تیم ملی مربیان تیم های باشگاهی سرمربی تیم ملی ارتباط گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو

اتفاقی غیرقابل باور در کشتی نونهالان رخ داده است.

طرفداری | در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در استان مازندران، اتفاقی تلخ و تاسف‌بار رخ داد که جامعه ورزش را در شوک فرو برد. مربیان یکی از تیم‌ها با چاقو به عوامل برگزاری مسابقات حمله‌ور شدند و فضایی از وحشت و ناامنی را به وجود آوردند.

هنوز انگیزه دقیق این اقدام مشخص نشده است، اما برخی منابع از تسویه حساب شخصی به عنوان دلیل این درگیری خبر می‌دهند. با این حال، فارغ از انگیزه، این اتفاق نشان‌دهنده عمق فاجعه در ورزش کشور است.

حمله با چاقو در یک مسابقه ورزشی، آن هم در رده سنی نونهالان، به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

مسئولان مربوطه باید به سرعت و قاطعانه با عاملان این اتفاق برخورد کنند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران