Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@14:35:57 GMT

عاملان آتش‌سوزی بوستان نهج البلاغه دستگير شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۵۸۵۸

عاملان آتش‌سوزی بوستان نهج البلاغه دستگير شدند

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی گفت: 3 عامل آتش‌سوزی بوستان نهج البلاغه دستگیر و به عمدی بودن اقدامشان اعتراف کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پلیس، علی محمدی در ارتباط با دستگیری عاملان آتش سوزی بوستان نهج‌البلاغه اظهار کرد: ساعت 7 صبح روز گذشته وقوع یک فقره آتش سوزی در بوستان نهج البلاغه واقع در شمال غرب شهر تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری 140 باغ فیض به همراه عوامل آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و پس از اطفاء حریق به بررسی موضوع پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی اولیه مأموران کلانتری نشان از این داشت که 800 متر مربع از مراتع و فضای سبز این بوستان دچار حریق شده و در ادامه به ظن عمدی بودن آتش‌سوزی به علت و شناسایی عامل یا عاملان آتش سوزی پرداختند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی با اشاره به این‌که در این رابطه دو متهم شناسایی و برای بررسی‌های دقیق‌تر هر دو عامل آتش‌سوزی با هماهنگی‌های قضائی به پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند، افزود: در تحقیقات پلیسی عمدی بودن این آتش سوزی قوت گرفت و در ادامه متهم اصلی پرونده شناسایی شد.

محمدی ادامه داد: صبح امروز هفدهم تیرماه متهم اصلی پرونده در مخفیگاهش در حوالی خیابان ستارخان با هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و هر 3 متهم به بزه ارتکابی با همکاری یکدیگر اعتراف و علت آن را خودنمایی اعلام کردند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با اشاره به این‌که هر 3 متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: پلیس با افرادی که به مراتع و سرمایه‌های ملی آسیب بزنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/4105

منبع: آنا

کلیدواژه: علی محمدی پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی بوستان نهج البلاغه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین

سرهنگ سیدقاسم موسوی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی با سلاح شکاری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی و قدرت نمایی در درمانگاه قدیم شهر دارخوین کرده، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

او می‌گوید: با حضور به‌موقع و واکنش سریع ماموران پلیس، فردی که اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی کرده بود دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری به‌همراه ۱۰ عدد فشنگ مربوطه از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، ادامه داد: پلیس برابر قانون با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و خانه فساد؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و رافائل/ باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل