Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت بیمه تعاون موفق به دریافت نشان سیمین انجمن بهره وری ایران شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون ، جلسه و نشست مشترک مهندس کلانتری مدیرعامل انجمن بهرهوری ایران و دکتر مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون صبح امروز هفدهم تیرماه در محل شرکت بیمه تعاون برگزار شد و نشان سیمین این انجمن به عنوان حامی ویژه به دکتر مظلومی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در متن پیام آمده است:
شرکت بیمه تعاون
عزم و همت والای شما در حمایت از حرکت توسعه و بهره وری با اعلام آمادگی در پذیرش ایفای نقش به عنوان حامی ویژه انجمن بهره وری ایران موجب امتنان و شایسته سپاس می باشد.
امید است این اقدام ، سرآغاز توجه بیشتر در ارتقای بهره وری درآن شرکت و توسعه و ترویج بهره وری در سطح ملی و در رشد اقتصادی گردد.
مشروح این جلسه به زودی منتشر خواهد شد .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه تعاون انجمن بهره وری ایران بهره وری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، به زودی پروژه احداث تأسیسات و خط لوله ۱۴ اینچ تبریز - خوی و ارومیه وارد فاز بهره‌برداری می‌شود.

این پروژه، شامل احداث خط لوله ۱۴ اینچ تبریز به ارومیه از طریق شمال دریاچه ارومیه، خط انشعاب ۱۰ اینچ خوی، احداث تلمبه‌خانه‌های تبریز و سلماس، و پایانه‌های ارومیه و خوی است که با هدف انتقال انواع فرآورده‌های نفتی به ظرفیت روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه طراحی شده است.

پیشرفت کلی این طرح که در قالب تأمین کالا و اجرا (PC) با مدیریت شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران به اجرا در آمده، ۹۹.۲۲ درصد بوده و هم‌اکنون در مرحله نهایی و آماده‌سازی جهت تحویل به بهره‌بردار قرار دارد.

طول این خط در حد فاصل تبریز به ارومیه حدود ۲۲۰ کیلومتر و طول انشعاب آن حدود ۳۷ کیلومتر است.

شایان ذکر است که تولید و تأمین کالا و تجهیزات به کار رفته در این پروژه، بر عهده شرکت‌های داخلی بوده و زمینه اشتغال سالانه ۱۲۰۰ نفر را فراهم کرده است.

کد خبر 6085536 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • تعرض نیروهای امنیتی به دانشجویان حامی فلسطین در قاهره
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید