Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: کمربندی شهرکرد نقش محدود‌کننده توسعه شهری را دارد و نباید از میان اراضی کشاورزی عبور کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، جلسه کارگروه زیربنایی و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ظهر امروز برگزار و دستورات جلسه آن مورد بررسی قرار گرفت.

گزارش| «ماسک» گوهر نایاب در بام ایران; تدبیرهای ضد و نقیض برای پیشگیری از کرونا در چهارمحال و بختیاریسارقان حرفه‌ای جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری دستگیر شدندگزارش| مردمانی که همچنان بر طبل بی‌توجهی می‌کوبند/ اعمال محدودیت‌ها در 8 شهر چهارمحال و بختیاری

ذبیح الله غریب مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در این نشست با اشاره به 20 هکتار اراضی کشاورزی فارسان اظهار داشت: در شهر فارسان کمترین اراضی کشاورزی را داریم و نباید آن را به اراضی شهری تغییر کاربری دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وظیفه جهاد کشاورزی تغییر کاربری اراضی نیست، بلکه حفظ آن است.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در مورد کمربندی شهرکرد، تصریح کرد: کمربندی نقش محدود کننده توسعه شهری را دارد و نباید از میان اراضی کشاورزی عبور کند.

غریب ادامه داد: جهاد کشاورزی با هیچ طرحی مخالف نیست و باید برای کمربندی شهرکرد دلایل کارشناسی و فنی ارائه شود.

در ادامه این این نشست مجید نظری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: طرح جامع شهر پردنجان بررسی شد. اگر قرار است زمین مسکونی به فضای سبز تغییر کاربری داده شود باید براساس قانون عمل و مصوبات مربوط به طرح هادی روستایی نیز در نظر گرفته شود.

وی افزود: مسیر جنوبی کمربندی شهرکرد، طرح پروروش دام و طیور و پروژه معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین در اراضی فرخشهر،  از دیگر دستورات این جلسه بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: نتایج این نشست در کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست استان به ریاست استاندار بررسی می‌شود.

نظری با اشاره به تدوین طرح جامع شهری شهرکرد، عنوان داشت: طرح‌های شهرداری‌ها باید برای استعلام به دستگاه‌ها ارسال و ظرف یک هفته استعلام دریافت کنند.

انتهای پیام/7540/ح

R7540/P/S6,54/CT7 بیشتر بخوانید... صنایع چهارمحال و بختیاری در تنگنای مشکلات / چرا مسئولان اهمیتی به کارخانجات ‌نمی‌دهند؟ ‌ تامین نهاده‌های دامی بزرگترین نگرانی تولیدکنندگان چهارمحال و بختیاری است تسهیلات تبصره ۱۸ به ۲۲ واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری کمربندی شهرکرد اراضی کشاورزی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ

مجید جیحون تبار سرپرست هیات ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی استان چهارمحال و بختیاری گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری عشایر، آداب و رسوم و سنت‌های مردم شهرستان کوهرنگ از اهداف این جشنواره بود.

وی افزود: شاهنامه خوانی و ادبیات بومی، بازی‌های بومی و محلی، موسیقی محلی و سنتی از مهمترین محور‌های این جشنواره است.

بیشتر بخوانید

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در خانمیرزا

شهرستان کوهرنگ در فاصله ۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است
  • کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد در آستانه تکمیل شدن