Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بخش بهداشت عمومی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در اعتراض به بازگشایی زودهنگام علیرغم تداوم بحران کرونا، از سمت خود استعفا و هشدار داد اسرائیل مسیر خطرناکی را طی می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مدیر بخش بهداشت عمومی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در میانه خیزش شیوع کرونا در فلسطین اشغالی از سمت خود کناره‌گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن انتقاد از بازگشایی سریع با وجود افزایش ابتلا در فلسطین اشغالی، اعلام کرد این رژیم عنان امور برای مقابله با این همه‌گیری را از دست داده است.
«سیگال سادتسکی» اپیدمولوژیست استعفای خود را یک روز پس از آن اعلام کرد که کابینه رژیم صهیونیستی نشست اضطراری تشکیل داد تا اقدامات پیشنهادی برای مقابله با شیوع کروناویروس را بررسی کند.
«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم در جلسه مذکور هشدار داد شرایط همه‌گیری ممکن است این رژیم را ناچار کند به قرنطینه کامل بازگردد. نتانیاهو گفت: تنها یک گام با قرنطینه کامل فاصله داریم.
بعد از قرنطینه ماه آوریل، با صاف شدن نمودار شیوع در ماه می، رژیم صهیونیستی اقدام به بازگشایی کرد که در پی آن موارد ابتلا بار دیگر سیر صعودی گرفته است. به گزارش خبرگزاری «رویترز»، این رژیم بیش از 1000 ابتلای روزانه را هفته گذشته ثبت کرد.
سادتسکی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک دلیل استعفای خود را بی‌توجی به هشدارهایش درباره بازگشایی و عادی شدن شرایط اعلام کرد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مقام ارشد امنیتی روسیه و اسرائیل گغت و گو کردند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت روسیه امروز دوشنبه با «تساحی هنگبی» رئیس شورای موسوم به «امنیت ملی اسرائیل» گفت‌وگوی تلفنی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پاتروشف و هنگبی بر نیاز به خویشتن‌داری برای جلوگیری از تشدید درگیری در خاورمیانه تأکید کردند.

پاتروشف به رئیس شورای امنیت رژیم صهیونیستی اطلاع داد که روسیه از حل و فصل مناقشات فقط از راه‌های دیپلماتیک حمایت می‌کند.

پیشتر «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در گفت‌وگو با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرده بود و هدف قرار دادن نمایندگی های دیپلماتیک را غیر قابل قبول دانست

سرگئی لاوروف افزود: همه کشورها باید این گونه اقدامات را محکوم کنند. همچنین حملات اسرائیل علیه غیر نظامیان نیز باید از سوی کشورها محکوم شود.

کد خبر 844729 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه روسیه

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • انتقاد عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی از ناتوانی ارتش اشغالگر در جنگ غزه
  • اتمام حجت یک مقام ارشد سپاه با اسرائیل
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • دیدار امیر عبداللهیان با مقام سازمان جهانی بهداشت
  • هشدار سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح به رژیم صهیونیستی
  • بازگشایی حریم هوایی رژیم صهیونیستی
  • دو مقام ارشد امنیتی روسیه و اسرائیل گغت و گو کردند