Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@16:36:04 GMT

تبریک رییس مجلس هند به قالیباف

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۶۱۶۳

تبریک رییس مجلس هند به قالیباف

رییس مجلس هندوستان انتخاب قالیباف به ریاست مجلس را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان،‌ رییس مجلس هندوستان در پیام تبریک به مناسبت انتخاب قالیباف به ریاست مجلس بر ضرورت تحکیم و تقویت روابط مستحکم تاریخی، تمدنی و فرهنگی بین ایران و هند تاکید کرد.

متن پیام رییس مجلس هندوستان خطاب به قالیباف به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی از طرف پارلمان هند و شخص خود انتخاب شما را به عنوان رئیس یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب جناب‌عالی به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی با بزرگداشت هفتادمین سالگرد امضای موافقتنامه دوستی بین دو کشور ایران و هند همزمان شده است و این موضوع فرصت مناسبی در اختیار ما قرار می‌دهد تا روابط مستحکم تاریخی، تمدنی و فرهنگی خود را بیش از پیش تقویت نماییم.

اطمینان دارم در دوره ریاست جناب‌عالی مجالس دو کشور به هم نزدیکتر خواهد شد و همکاری دوجانبه در مسیر پیشرفت تا رسیدن به سطوح بالاتر ادامه خواهد یافت.

اون بیرلا رییس مجلس هند

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: هند جمهوری اسلامی ایران ایران رییس مجلس هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل احمدی‌مقدم» رییس دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی قهرمان، ضمن تبریک این روز به تمامی همکاران ارتشی دانشگاه به ویژه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و نهم فروردین ماه، یادآور حماسه ماندگار جان برکفان نیروی زمینی مکتبی، فداکار و پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نبرد، مجاهدت و ایثار است که دوشادوش سایر رزمندگان نیروهای مسلح، شجاعانه در برابر دشمنان پلید و قسم خورده این سرزمین، برگ‌های زرینی را در تاریخ پرافتخار دفاع مقدس رقم زدند و مفتخر به دریافت عناوین غرورآفرین و ارزشمند «ارتش حزب اللّه» و «ارتش متدین» از سوی فرمانده معظّم کل قوا (مدظله‌العالی) گردیدند.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه میهمانی خدا و تبریک عید سعید فطر، ۲۹ فروردین، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» را به کارکنان ولایتمدار، دلاور و جان بر کف نیروی زمینی و ارتش جمهوری اسلامی ایران شاغل در دانشگاه عالی دفاع ملی تبریک و تهنیت عرض نموده، سربلندی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند منان آرزومندم.

کد خبر 6081133 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رییس‌جمهور
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف
  • پیام تبریک قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • قالیباف روز ارتش را تبریک گفت
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت
  • تبریک روز ارتش توسط قالیباف